| کد مطلب: ۱۰۷۸۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد

با افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی پایه حقوق 14میلیون می شود؟

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از موافقت مجلس با افزایش حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی به میزان ۹۰ درصد حقوق شاغلین خبر داد. با توجه با اینکه امسال پایه حقوق 7میلیون و 300هزار تومان است انتظار می رود این رقم دوبرابر شود.

با افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی پایه حقوق 14میلیون می شود؟

محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: بنده پیشنهادی درباره افزایش حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی به میزان 90 درصد حقوق شاغلین داشتم که این پیشنهاد در جلسه علنی امروز و در جریان بررسی جزئیات لایحه برنامه هفتم توسعه کل کشور به تصویب رسید.

وی یادآور شد: روز شنبه هفته جاری پیشنهاد کمیته اقتصادی توسط بنده درباره افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مطرح شد و در کمیسیون تلفیق برنامه به تصویب رسید، این مصوبه پس از بررسی مجدد در کمیسیون تلفیق  امروز در جلسه علنی با اکثریت آرا تصویب شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: منابع این طرح از محل ماده 12 قانون برنامه ششم تنفیذ از محل حکم ماده 12 قانون برنامه ششم خواهد بود.

پورابراهیمی خاطرنشان کرد: روز گذشته نیز مجلس در بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه با همسان‌سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری تا 90 درصد حقوق شاغلان موافقت کرد که بر این اساس مجلس در ادامه بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه دولت را مکلف کردند نسبت به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری تا 90 درصد حقوق شاغلان اقدام کند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار