| کد مطلب: ۱۰۷۴۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد

خبر مهم صندوق بازنشستگی کشوری درباره احکام فرهنگیان بازنشسته

صندوق بازنشستگی کشوری خبر مهمی را درباره احکام فرهنگیان بازنشسته آموزش و پرورش منتشر کرد.

خبر مهم صندوق بازنشستگی کشوری درباره احکام فرهنگیان بازنشسته

 

 

اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری آمار قابل توجهی را درباره احکام فرهنگیان بازنشسته از آموزش و پرورش منتشر کرد.

براساس این گزارش که از ابتدای مهرماه تا ۹آبان ماه تهیه شده است، ۹۵ درصد احکام برقراری حقوق مهرماه امسال، مربوط به دستگاه آموزش و پرورش است.

بر این اساس، طی یک ماه اخیر، در استان تهران نیز ۵هزار و ۳۳۵ مورد برقراری حقوق بازنشستگی، ۸هزار و ۱۸۰مورد مکاتبات و پرونده‌های واصله به اداره کل، ۱۱هزار و ۳۰۰مورد انجام کارشناسی و مشاوره حضوری، ۶هزار و ۷۲۵مورد پاسخگویی تلفنی به بازنشستگان و ۷۶۳ مورد احراز هویت بازنشستگان فرهنگی خارج از کشور انجام گرفته است.

برگزاری جلسات متعدد در خصوص بازنشستگان وزارت بهداشت و رتبه بندی معلمان بازنشسته، ارتقای سیستم‌های درآمد و هزینه همچون سیستم شاغلین (تحت وب)، برگزاری جلسه و تبادل اطلاعات با خزانه داری کل کشور و سازمان اداری و استخدامی و تفویض اختیار کار اجرایی برخی واحد‌های حوزه ستادی به کلیه استان‌ها عملیاتی شده است.

تامین منابع و پرداخت حقوق مهرماه فرهنگیان بازنشسته آموزش و پرورش همراه با پرداخت احکام برقراری‌های جدید، مدیریت مبادی اطلاع رسانی به مخاطبان در سایت صندوق، کانال‌های بله و ایتا، اینستاگرام و… از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته در یک ماه اخیر است.

گفتنی است صندوق بازنشستگی کشوری دومین صندوق بازنشستگی و بیمه‌ای کشور و ضریب پشتیبانی آن ۰.۵ است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار