| کد مطلب: ۱۰۷۰۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد

قهر تدریجی سرمایه از بورس

ترس از ابهامات مانع ورود سرمایه‌گذار و خریداران جدید به بازار می‌شود و به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران با بورس قهر کرده‌اند.

قهر تدریجی سرمایه از بورس

 به گزارش آرمان آنلاین به نقل از اکو ایران: در جریان معاملات روز گذشته ارزش معاملات نقد در بورس اوراق بهادار تهران حوالی 2700 میلیارد تومان بود؛ میانگین ارزش معاملاتی مهر سال 1402 نیز در همین محدوده‌ها قرار می‌گیرد. به گفته کارشناسان بورس، نسبت P/E بازار سرمایه در‌حال‌حاضر در محدوده‌های 5.7 واحدی قرار گرفته است؛ اما ترس از ابهامات مانع ورود سرمایه‌گذار و خریداران جدید به بازار می‌شود و به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران با بورس قهر کرده‌اند.

 احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و سخنگوی اقتصادی دولت گفت: فروش خودروها از طریق خود شرکت‌های خودروساز انجام خواهد شد و سامانه یکپارچه نباید در فروش خودرو مداخله کند.

 در جریان معاملات روز گذشته، نماد وآیند با ۴۸ میلیارد تومان خالص خروج پول‌های حقیقی رتبه اول را به خود اختصاص داد و شستا و بانک ملت به ترتیب با خروج ۴۴ و ۲۸ میلیارد تومانی در رتبه‌های بعدی قرار داشتند.

 کویر تایر نیز دلایل اصلی افزایش سود عملیاتی این شرکت نسبت به دوره مشابه سال گذشته را افزایش نرخ فروش محصولات و همچنین تغییر در ترکیب فروش و رشد ۹ درصدی تناژ تولید اعلام کرده است.

 همچنین در بخش کدال‌خوانی برنامه امروز مروری بر فروش ماهانه نمادهای گروه کاشی و سرامیک داشتیم. بررسی‌ها نشان می‌دهد کحافظ نسبت به سایر هم­‌گروهی­‌های خود نرخ رشد فروش بهتری را برای ۶ ماه ابتدایی سال جاری رقم زده است.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار