| کد مطلب: ۱۰۷۷۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد

آخرین قیمت پژو، دنا، رانا و کوئیک

بازار بدون مشتری خودرو این روزها در وضعیت ثابت قرار ندارد؛ یک روز شاهد افزایش قیمت خودرو هستیم و یک روز کاهش قیمت.

آخرین قیمت پژو، دنا، رانا و کوئیک

بازار بدون مشتری خودرو این روزها در وضعیت قابلیت قرار ندارد؛ یک روز شاهد افزایش قیمت خودرو هستیم و یک روز کاهش قیمت.  آخرین وضعیت بازار، از کاهش قیمت برخی خودروها حکایت دارد و این در شرایطی است که بازار در رکود کامل به سر می‌برد. 

*عرضه کم خودرو از سوی خودروسازان 

آن‌طور که رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران طلا گفته؛ بازار خودرو همچنان در رکود کامل قرار دارد.  براساس اعلام سعید موتمنی، حتی در روزهای گذشته که قیمت ارز نیز کاهش یافته باز هم قیمت خودرو آن‌چنان تغییری نکرده است.  وی با بیان اینکه عرضه خودرو از سوی خودروسازان کم است. علاوه بر این، خریداری نیز در بازار وجود ندارد و مردم هم تمایلی به خرید خودرو ندارند.  به اعتقاد موتمنی، اگر عرضه خودرو از سوی خودروسازان افزایش داشته باشد، قطعا قیمت خودرو در بازار افت قابل توجهی خواهد داشت اما متاسفانه این عرضه‌ها زیاد نیست. 

*ریزش قیمت برخی خودروها

در بازار  بنا به این گزارش، گزارش‌ها از وضعیت بازار خودرو حاکی از آن است که پژو ۲۰۷ اتوماتیک در یازار ۸۲۰ میلیون تومان قیمت دارد. قیمت پژو۲۰۷ دنده ای نیز با کاهش ۲ میلیون تومانی قیمت، ۶۱۳ میلیون تومان فروخته می‌شود.  در این میان، قیمت تارا اتوماتیک یه ۷۷۵ میلیون تومان رسیده است. دنا پلاس دنده ای هم ۵ میلیون تومان کاهش قیمت داشته و به قیمت ۶۳۵ میلیون تومان رسیده است.  قیمت رانا پلاس پانوراما نیز ۵۴۰ میلیون تومان شد که کاهش ۵ میلیون تومانی دارد. همچنین قیمت پژوپارس ۶۲۲ میلیون تومان شده؛ به طوری که کاهش ۳ میلیون تومانی قیمت را نشان می‌دهد.  بنا به این گزارش، قیمت هایما اس در بازار خودرو یک میلیارد و ۳۴۵ تومان شده است. شاهین هم ۵۸۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است. دز این میان، قیمت کوییک دنده‌ای به ۳۴۵ میلیون تومان رسید. قیمت کوییک اتوماتیک نیز با رشد ۳ میلیون تومانی، ۴۲۵ میلیون تومان شده است.. 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار