| کد مطلب: ۱۱۱۴۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد

رویکرد جدید ثتوسا به سوئیس ایران

احیای پرشتاب دشت مغان-سوییس کم نظیر ایران- با ورود شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران اردبیل به توسعه‌ ارزش کشاورزی و تبدیل آن به هاب لجستیکی، این استان و سهم ثتوسا را توامان، وارد مرحله ای طلایی می کند.

رویکرد جدید ثتوسا به سوئیس ایران

شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران استان اردبیل که در بازار بورس ایران با نماد  ثتوسا  شناخته می‌شود، در یک سال گذشته با پیشبرد اهداف تعریف شده توسط مدیران مجموعه و  پیاده سازی طرح های متنوع ، موفق به  سود آوری 191 درصدی  شد که مورد وثوق بسیاری از فعالان بازار سرمایه، قرار گرفت.

این شرکت که شناخته شده ترین مجموعه فعال در زمینه انبوه سازی املاک و مستغلات دراستان به شمار می‌رود، قصد دارد این بار با توجه به ظرفیت های موجود در منطقه، گام بلند دیگری را برای  رشد و بالندگی صنایع استان اردبیل  بردارد و این بار با ورود به  حوزه کشاورزی و دامپروری ، زمینه ساز تکاپو و رشد هر چه بیش‌تر شود.

استان اردبیل و به طور خاص منطقه دشت مغان که بسیاری آن را به دلیل زیبایی وصف ناشدنی طبیعتش به درستی، به سوئیس ایران تشبیه می‌کنند، یکی از بزرگترین ظرفیت های کشاورزی کشور، در  حوزه های صادرات میوه  و  نهاده های کشاورزی و دامپروی  قلمداد می شود.

اینک، مجموعه  ثتوسا  با اشراف به این موضوع و در راستای استفاده از ظرفیت های موجود برای رشد صنایع در استان اردبیل، به  توسعه زنجیره ارزش کشاورزی در استان  ورود پیدا کرده است.

در همین راستا، در نخستین گام، مجموعه  ثتوسا  با خرید عمده‌ سهام شرکت  ترمه بهار نارنج ایرانیان ، نخستین گام را در ارتقا زنجیره ارزش محصولات کشاورزی استان- از طریق ارائه انواع خدمات بسته بندی مورد نیاز برای محصولات مختلف- برداشته است؛ امری که تاثیر به سزایی در ایجاد ارزش افزوده در محصولات کشاورزی، در بازار داخل و همچنین برای انجام صادرات انواع میوه ها، ایجاد می کند.

گرچه ناگفته نماند این دو حوزه، گام های بعدی و قطعی شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران اردبیل با نماد ثتوسا  محسوب می شوند.

اما هدف نهایی برای  ثتوسا  از ورود به این صنایع، تبدیل کردن استان اردبیل، این بهشت زیبای ایران زمین، به  هاب لجستیکی در صنعت کشاورزی و تولید گوشت قرمز  است؛ اتفاقی که با تعریف صحیح مشارکت ها و ایفای نقش درست در این مجموعه با همراهی مردم، کشاورزان و دامپروران استان، دور از دسترس نیست و بی تردید، نقطه عطف تازه ای برای استان اردبیل تلقی می شود.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار