| کد مطلب: ۱۱۱۲۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد

سرویس یخچال بلومبرگ

بلومبرگ، برند دیگری که مطئنا نام آن را زیاد شنیده اید و در ارتباط با آن اطلاعات زیادی دریافت کرده اید، این برند یکی از برند های نامی و مطرح در زمینه یخچال و فریزر است، که قصد داریم در ارتباط با سرویس یخچال های آن اطلاعاتی را در اختیارتان قراردهیم.

سرویس یخچال بلومبرگ

پس اگر از این برند یخچال استفاده می کنید و در ارتباط با مشکلات، خرابی ها و پیدا کردن تعمیرکاران آن نگران هستید، نام ان را زیاد شنیده اید و یا قصد خرید یخچال های ان را دارید، در ادامه و تاپایان این مطالب همراه ما باشید؛ مطمئن باشید از خواندن این مقاله پشیمان نخواهید شد.

خرابی های رایج یخچال بلومبرگ

برای داشتن اطلاعات کافی در زمینه سرویس یخچال بلومبرگ، پیش از هرچیزی نیاز است در ارتباط با خرابی های رایج یخچال های بلومبرگ اطلاعاتی کسب کنید، در این قسمت در این باره صحبت خواهیم کرد؛ پس آن را با دقت بخوانید.

خرابی رایج اول: یخچال روشن است اما خنک نمیکند.

خوب است بدانید یکی از خرابی های رایجی که ممکن است برای یخچال بلومبرگ اتفاق بیوفتد این هست که یخچال شما روشن است اما آن طور که باید دما را کاهش نمی دهد و هوای داخل یخچال خنک نمی شود.

از جمله علل این نوع خرابی می توان به مشکلات ترموستات، اواپراتور، موتور، واشر درب یخچال و فن یخچال اشاره کرد، که تمام این موارد با تعمیرات به موقع و اوصلی قابل حل هستند.

اما خوب است بدانید اگر درب یخچال شما برای مدت زمان طولانی باز بماند، هوای داخل اشپزخانه به علت پخت و پز یا روشن ماندن فر گرم باشد یا حتی غذای گرم بدون درب داخل یخچال قرار دهید نیز ممکن است این نوع خرابی برای یخچال شما اتفاق بیوفتد، به این ترتیب پیشنهاد می کنیم به این مسئله نیز دقت کنید و این موارد را بررسی کنید، سپس برای تعمیر یخچال بلومبرگ خود از نمایندگی بلومبرگ کمک بگیرید.

خرابی رایج دوم: به پایان رسیدن گاز یخچال

مشکل دیگری که ممکن است برای یخچال بلومبرگ شما به وجود بیاید و جزئی از خرابی های رایج آن محسوب می شود، به پایان رسیدن گاز یخچال است، در چنین حالتی شما نخواهید توانست هیچ کاری در راستای تعمیر یخچال خود انجام دهید، به این ترتیب پیشنهاد می کنیم در اولین فرصت به منظور پیشگیری از خرابی های بیشتر به دنبال بهترین تعمیرکار برای سرویس یخچال بلومبرگ خود باشید.

 

 

خرابی رایج سوم: یخچال صداهای نابهنجاری دارد.

مشکل متداول و رایج دیگری که ممکن است برای یخچال بلومبرگ شما به وجود بیاید، این هست که از یخچال صداهای نا بهنجار و زیادی به گوش می‌رسد.

لازم به ذکر است این صدا ممکن است در اثر خرابی و شکستگی فن یخچال و مشکل دار شدن آن، خرابی اواپراتور یا مشکلاتی از این قبیل به وجود بیاید که برای حل آن نیاز است از تعمیرکاران مجرب کمک بگیرید و هیچ کاری از دست خودتان بر نمی آید.

خرابی رایج چهارم: ابسرد کن یخچال کار نمیکند.

یکی دیگر از مشکلاتی که به طور متداول برای انواع یخچال های بلومبرگ اتفاق می افتد این هست که ابسرد کن یخچال کار نمیکند، این مشکل آنچنان حاد نخواهد بود، زیرا شما می توانید از سایر اجزای یخچال کمک بگیرید آما آبسرد کن را استفاده نکنید، در هرصورت نیز اگر قصد حل این مشکل را دارید باید از تعمیرکاران مجرب در این زمینه کمم بخواهید.

خ
رابی رایج پنجم: یخچال خاموش می شود
.

مشکل دیگری که تا حد زیادی برای انواع یخچال ها از جمله بلومبرگ به وجود می اید، این هست که یخچال خاموش می شود و دیگر کار نمیکند، در این حالت ممکن است افراد زیادی در ارتباط با این مسئله دچار نگرانی شوند.

اما خوب است بدانید در این حالت نیازی نیست نگران این مسئله باشید زیرا در ۹۰ درصد موارد در اثر به وجود آمدن یک سری مشکلات در سیم و پریز یخچال برق به یخچال نمی رسد و موتور خاموش می شود؛ پس ابتدا سیم، پریز و دو شاخه را بررسی کنید.

اما اگر به بررسی سیم پرداختید و متوجه هیچ گونه مشکلی نشدید، بایستی در این مرحله از  تعمیرکار یخچال بلومبرگ در این زمینه کمک بگیرید و مشکل یخچال خود را به این ترتیب حل کنید.

همچنین خوب است بدانید افراد زیادی در این زمینه پیشنهاد می‌کنند، به منظور پیشگیری از این گونه اتفاقات یخچال خود را به نزدیک ترین پریز متصل کنید و حتما حتما از محافظ برق به منظور حفظ موتور، سیم پیچی ها، مدار ها و سایر اجزا استفاده کنید، تا مشکلات اینچنینی ایجاد نشود؛ پس حواستان به این نکات نیز باشد.

خرابی رایج ششم: موتور یخچال صداهای عجیبی دارد.

در قسمت قبلی در ارتباط با صداهایی که از خود یخچال در هنگام کار کردن خارج می شود و همچنین علل آن اها صحبت کردیم، اما خوب است بدانید در برخی مواقع موتور یخچال به تنهایی سر و صدا هایی ایجاد می‌کند که افراد را نگران می کند.

در این باره باید بگوییم این گونه سر و صدا ها غالبا نشان دهنده کار کرد نادرست موتور یخچال است که البته اگر بلافاصله پس از ایجاد صدا برای حل آن با مرکز خدمات یخچال بلومبرگ تماس بگیرید دیگر نیازی نیست در ارتباط با مشکلات یخچالتان نگرانی داشته باشید، زیرا خواهید توانست با پرداخت هزینه هایی بسیار اندک سرویس موتور یخچال خود را انجام دهید و از این که یخچال دوباره مانند روز اولش کار می‌کند لذت ببرید.

مشکل رایج هفتم: به پایان رسیدن عمر فیلتر آب یخچال

خوب است بدانید فیلتر اب یکی دیگر از مهم ترین قسمت های یک یخچال است، این فیلتر در یخچال هایی وجود دارد که دارای قسمت ابسرد کن هستند.

لازم به ذکر است فیلتر آب یخچال های بلومبرگ حدودا شش ماه یکبار نیاز به تعویض پیدا می‌کند، که در این حالت مزه و بوی آبی که از ابسرد کن خارج می شوند نیز تغییر خواهد کرد به این ترتیب به عنوان یکی از مشکلات رایج یخچال های بلومبرگ می توان به این نوع مشکل و این خرابی در یخچال ها اشاره کرد.

که البته حل این مشکل نیز آن چنان دشوار نیست و تنها کافی است به خرید یک فیلتر آب بپردازید و از یک تعمیرکار مجرب بخواهید آن را تعویض کند.

مشکل رایج هشتم: به پایان رسیدن عمر یا خرابی کمپرسور یخچال

مسلما شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که تا به حال چندین و چند بار نام کمپرسپر یخچال به گوشتان خورده است، خوب است بدانید این کمپرسور ها نقش اساسی در کارکرد صحیح یخچال شما ایفا می‌کنند، ازجمله علائم خرابی کمپرسور یخچال نیز میتوان به صداهای وحشت ناک و سرد نشدن یخچال اشاره کرد.

در پایان نیز فراموش نکنید در صورت به وجود آمدن چنین علائمی در یخچال بلومبرگ تان حتما حتما از یک شخص با سابقه و بهترین تعمیرکار کمک بگیرید زیرا دریافت کمک از افراد غیر متخصص باعث عیب یابی اشتباه و به وجود امدن تعمیرات غیر ضروری یا حل نشدن مشکل خواهد شد؛ پس به این نکته نیز دقت کنید.

مشکل رایج نهم: جمع شدن آب کف قسمت پایین یخچال

ممکن است روزی وقتی درب یخچال منزل خود را باز می کنید با این صحنه روبرو شوید که مقدار زیادی آب در قسمت پایینی جمع شده است.

در چنین حالتی علل متنوعی میتوان برای این مشکل در نظر گرفت از جمله این علل میتوان به مشکلات درب یخچال، خرابی یا پوسیدگی واشر، مشکلات ابسردکن و یخساز یخچال و انسداد لوله های پایینی یخچال اشاره کرد، که در هیچ کدام از موارد فوق نیاز به نگرانی وجود نخواهد داشت و افراد می‌توانند با پرداخت کم ترین هزینه و در سریع ترین حالت ممکن مشکلاتی از این قبیل را از بین ببرند.

پس در صورت به وجود آمدن این مشکل نیز زیاد نگران نباشید و البته فراموش نکنید که حتما لازم است علل آن را پیگیری کنید، زیرا برخی از افراد تنها با خشک کردن قسمت پایینی یخچال این مشکل را حل میکنند، که کار ساز نخواهد بود.

مشکل رایج دهم: یخ زدن قسمت داخل یخچال

در ارتباط با سرد نکردن یخچال و نرسانند دما به حالتی که برای سلامت مواد غذایی مفید است در قسمت های قبلی زیاد صحبت کردیم، اما خوب است بدانید مشکل دیگری که میتواند برای افراد به وجود بیاید، این هست که دمای داخل یخچال تا حد زیادی بالا می رود و باعث یخ زدن مواد غذایی خواهد شد.

از جمله عللی که میتواند باعث اتفاق افتادن چنین مسئله ای نیز بشود هم میتوان به از بین رفتن تنظیمات دمای یخچال، مشکلات سیستم دیفراست یخچال، زیاد شدن گاز یخچال و یا حتی خرابی ترموستات اشاره کرد که در تمام حالت های فوق بایستی مشکل خیلی سریع حل گردد وگرنه دیگر نمیتوان آن طور که باید از یخچال استفاده کرد.

پس به این نکته نیز دقت کنید و در صورت افتادن دمای همیشگی یخچالتان خیلی سریع با یک تعمیرکار به نام، با سابقه و پر آوازه تماس بگیرید.

 

مشکل رایج یازدهم:خاموش شدن صفحه نمایش یخچال

یکی دیگر از مشکلاتی که برای یخچال های بلومبرگ اتفاق می افتد و افراد زیادی را نگران می کند، این هست که صفحه نمایش یخچال خاموش شود و دیگر روشن نشود، قطعی برق در قسمت های مختلف اتصالات یخچال

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار