| کد مطلب: ۱۱۱۲۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد

بایرنی‌ها از حالا به جهنم فکر می‌کنند

آرسنالی‌ها از سفر به مونیخ می‌ترسند!

آرسنال در شهر مونیخ نتایج خوبی کسب نکرده و همین موضوع باعث شده تا شاگردان آرتتا پیش از تقابل با بایرن مونیخ تحت فشار قرار بگیرند.

آرسنالی‌ها از سفر به مونیخ می‌ترسند!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، چهارشنبه این هفته لیگ قهرمانان اروپا قرار است برگزار کننده تقابل آرسنال و بایرن مونیخ باشد که با توجه به نتیجه به دست آمده در دیدار رفت، یکی از حساس‌ترین بازی‌های این دوره از لیگ قهرمانان اروپا است.

تساوی ۲-۲ در بازی رفت، تمام نگاه‌ها را به بازی امشب منعطف کرده و بازی در آلیانز آرنا برای آرسنال بسیار دردسرساز است. آرسنال و بایرن مونیخ پیش از این 6 بازی را در ورزشگاه آلیانز  انجام دادند، بایرن مونیخ در 4 بازی پیروز شد، در حالی که دو تیم یک بار مساوی کردند و آرسنال در یک بازی پیروز شد.

بردهای بایرن در مرحله گروهی در فصل 2000-2001،  فصل 2004-2005 و مرحله حذفی در فصل‌های 2015-2016 و 2016-2017 بود.

تنها پیروزی آرسنال در بایرن مونیخ به 13 مارس 2013 برمی‌گردد، زمانی که تیم آرسن ونگر سرمربی فرانسوی در آن زمان با نتیجه 2-0 پیروز شد اما این پیروزی در آن زمان برای آرسنال برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی کافی نبود، زیرا بایرن مونیخ پیش از این با نتیجه 3-1 در ورزشگاه امارات پیروز شده بود و با دو گل به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

تیم‌های آرسنال و بایرن‌مونیخ تاکنون در رقابت‌های رسمی ۱۳ بار مقابل هم قرار گرفته‌اند که همگی این رویارویی‌ها در لیگ‌قهرمانان شکل گرفته. سهم آرسنال ۳ برد بوده و بایرن‌مونیخ ۷ پیروزی کسب کرده‌. 2 تیم در ۲ مسابقه به تساوی رضایت داده‌اند و در این ۱۲ مسابقه آرسنالی‌ها ۱۳ بار گلزنی کرده‌اند و بایرنی‌ها ۲۷ گل به‌ثمر رسانده‌اند که نشان‌ از برتری بیش‌ از دوبرابری آن‌ها دارد. 

در اتفاقی عجیب هر ۳ تقابل آخر آرسنال و بایرن‌مونیخ با نتیجه پرگل ۱-۵ به‌نفع آلمانی‌ها تمام شده‌ و با شرایط 2 تیم آرسنالی‌ها امیدوارند در این مرحله انتقام گذشته را بگیرند.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار