| کد مطلب: ۱۱۰۹۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به اتهام فساد: پیکه در یک قدمی بازداشت!

جرارد پیکه، ستاره سابق بارسلونا، از سوی پلیس اسپانیا با اتهاماتی مواجه شده است.

به اتهام فساد: پیکه در یک قدمی بازداشت!

 

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، انتقال میزبانی سوپر جام اسپانیا به کشور عربستان تردیدهایی را به وجود آورده و تحقیقاتی را کلید زده و به همین دلیل پلیس اسپانیا دستور بررسی حساب‌های پیکه را صادر کرده است.

این بازیکن سابق بارسلونا از طریق شرکتی که تاسیس کرده یکی از افراد دخیل در تغییر محل برگزاری این مسابقات بوده و دلیل اصلی انجام این تحقیقات برای روشن شدن این موضوع است که آیا او هدیه یا رشوه‌ای به لوئیس روبیالس یا دیگر مدیران پرداخت کرده است یا خیر. 

روبیالس روز گذشته پس از بازگشت به اسپانیا از کشور دومینیکن و به محض ورود به خاک این کشور بازداشت شد تا تحقیقات از او به‌صورت کامل انجام شود، هرچند قاضی پرونده دستور داد که او اجازه دارد با قید وثیقه از بازداشت بیرون بیاید. 

تیم عملیاتی پلیس اسپانیا در سپتامبر سال گذشته خواهان صدور دستور بازرسی حساب‌های پیکه شده بود و این دستور در اکتبر 2023 صادر شد تا داده‌های به دست آمده از حساب‌های پیکه به‌صورت دقیق مورد بررسی قرار بگیرند و هر ارتباطی با پرونده این فساد مشخص شود.

افسرهای پلیس اسپانیا به دنبال این هستند که بدانند آیا چهار میلیون یورو پاداش سالانه پرداختی از سوی شرکتی در عربستان برای واسطه‌گری مذاکرات با فدراسیون فوتبال اسپانیا و تغییر محل برگزاری مسابقات سوپر جام، در نهایت به حساب دیگری هم واریز شده است یا خیر. 

به نظر می‌رسد که پیکه این روزها شرایط چندان خوبی ندارد و خصوصا بازداشت روبیالس نگرانی‌ها از احتمال دخالت او در این پرونده رسوایی و فساد را بیشتر هم کرده است. 

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار