| کد مطلب: ۱۱۰۸۶۸۶
لینک کوتاه کپی شد

لیست بلند بالای مصدومان لیورپول:

این فهرست کابوس کلوپ است

9 بازیکن لیورپول به دلیل مصدومیت از میادین دور هستند و هر کدام از آن‌ها وضعیت متفاوتی دارند.

این فهرست کابوس کلوپ است

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، در آستانه شروع بازی مهم لیورپول در حال حاضر 9 بازیکن به دلیل مصدومیت از میادین دور هستند.

قبل از دیدار مقابل برایتون، یورگن کلوپ درباره وضعیت مصدومان تیمش گفت: "همه آن‌ها مسیر خود را طی می‌کنند." او همچنان امیدوار است "شانس" نقش خود را در آخرین بازی‌های تیمش ایفا کند.

اولاً، خبر خوب این است که ابراهیما کوناته در روز یکشنبه در دسترس است، در حالی‌که مصدومیت اندی رابرتسون از ناحیه مچ پا آنقدرها هم که تصور می‌شد بد نیست و کادرپزشکی لیورپول وضعیت مصدومان را روز به روز، به‌روز رسانی می‌کند.

انتظار می‌رفت که کورتیس جونز در روز جمعه به تمرینات تیمی بازگردد، اگرچه کلوپ اعتراف کرد که "مطمئن نیست" که آیا تعطیلات آخر هفته برای هافبک پس از 8، بازی به دلیل آسیب رباط مچ پا خیلی زود است یا خیر.

دیوگو جوتا و ترنت الکساندر آرنولد هر دو به تمرینات انفرادی در زمین‌ بازگشته‌اند. کلوپ توضیح داد که "از هفته آینده قدم به قدم فکر می‌کنم آن‌ها به بخش‌هایی از تمرینات تیمی ملحق خواهند شد" و این شامل آلیسون می‌شود که 9 بازی اخیر را به دلیل آسیب‌دیدگی جدی از ناحیه همسترینگ از دست داده است.

لیست مصدومیت‌های فعلی و زمان بازگشت‌های مورد انتظار

کورتیس جونز (مچ پا) - بازی مقابل شفیلدیونایتد یونایتد یا من یونایتد

اندی رابرتسون (مچ پا) - شفیلد یونایتد یا منچستر یونایتد

ترنت الکساندر-آرنولد (زانو) - آتالانتا یا کریستال پالاس

دیوگو ژوتا (زانو) - آتالانتا یا کریستال پالاس

استفان بایستیک (عضله) - اواسط آوریل

آلیسون بکر (همسترینگ) - اواسط تا اواخر آوریل

بن دواک (زانو) - با هدف بازگشت ماه آوریل

تیاگو آلکانتارا (همسترینگ) - احتمالاً باقی مانده فصل را از دست می‌دهد

جوئل ماتیپ (زانو) - فصل را از دست دادن

گفته می‌شود که الکساندر-آرنولد قصد بازگشت در بازی اول مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا برابر آتالانتا (11 آوریل) یا دیدار کریستال پالاس (14 آوریل) را دارد.

لیورپول ممکن است ایده‌های دیگری داشته باشد، اما فقط چند هفته با دیدن بازگشت 5 بازیکن فاصله وجود دارد. در همین حال، استفان بایستیک در تمرین با تیم زیر 21 سال است و به زودی به تیم اصلی خواهد پیوست، اگرچه راه احتمالی برای او بازی‌ در سطح آکادمی است.

شنیده می‌شود بن دواک قصد دارد در ماه آوریل بازگردد و همینطور بعید است که جوئل ماتیپ و تیاگو آلکانتارا دوباره در این فصل ببینیم. لیورپول برای کسب سه جام تلاش می‌کند و بازگشت هر کدام از این بازیکنان برای یورگن کلوپ خوشحال کننده خواهد بود.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار