| کد مطلب: ۱۱۰۵۷۷۶
لینک کوتاه کپی شد

ژاوی: مردم به من و تیمم باور نداشتند

سرمربی بارسلونا می‌گوید اگر قهرمان اروپا هم شوند تصمیمش در ترک این تیم را تغییر نمی‌دهد.

ژاوی: مردم به من و تیمم باور نداشتند

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، بارسلونا سه‌شنبه شب موفق شد با پیروزی ۳-۱ برابر ناپولی به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. این برای اولین بار پس از ۴ سال و دوران پس از لیونل مسی است که بلوگرانا می‌تواند به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یابد.

ژاوی هرناندز و شاگردانش با نمایش قابل قبولی که داشتند یک گام دیگر به رویایشان برای این فصل نزدیک شدند. در هفته‌های گذشته آنها بارها اعلام کرده‌اند که می‌خواهند با قهرمانی در لیگ قهرمانان فصلی رویایی را رقم بزنند. آنها در بازی برگشت برابر ناپولی موفق شدند با زدن دو گل در نیمه اول و یک گل در دقایق پایانی بازی کار تیم ایتالیایی را تمام کنند.

بلوگرانا با این برد، در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 4-2 ناپولی را شکست داد.

ما مضحکه اروپا نیستیم

ژاوی در مصاحبه بعد از بازی ناپولی، در خصوص مسائل مختلفی صحبت کرد که در ادامه می‌خوانید:

به بازیکنانم افتخار می‌کنم

به تیم و به بازیکنانم بسیار افتخار می‌کنم. خیلی خوشحالم. ما یک بازی عالی و بی‌نقص را به نمایش گذاشتیم. تیم تمام انرژی‌اش را صرف کرد. ما دقیقه به دقیقه بازی را کنترل کردیم و برای آن برنامه داشتیم. در دفاع و حمله بسیار خوب بودیم. مطمئنم هواداران از عملکرد بارسا لذت بردند. پیروزی 3-1 مقابل تیم بزرگی مثل ناپولی اتفاقی نیست. ورود سرجی روبرتو، اوریول رومئو و ژائو فلیکس به تیم طراوات بخشید. این تیم شایستگی‌های فراوانی دارد. امشب یکی از آن شب‌های جادویی بود و ما لیاقت پیروزی را داشتیم.

رسانه‌ها می‌گفتند بارسلونا مضحکه لیگ قهرمانان است

به بازیکنانم گفتم آرام بمانند. مطبوعات می‌گفتند ما در لیگ قهرمانان مضحکه هستیم و این یک انتقاد غیر منصفانه از سوی آنها بود. آیا این حرف لازم بود؟ اکنون که به یک‌چهارم نهایی رسیدیم، آیا هنوز هم مضحکه هستیم؟ اگر امروز می‌باختیم، به من می‌گفتید قرار است اخراج شوم. آرام باشید، فصل خیلی طولانی است.

مردم به من باور نداشتند

بارها گفته بودم تیم با اعلام تصمیم جدایی من پیشرفت می‌کند و یک قدم روبه‌جلو برمی‌دارد. مردم حرف من را باور نکردند و گفتند کنترل رختکن را از دست خواهم داد. و حالا چه؟ ما به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان رسیدیم و جزو 8 تیم برتر هستیم. امروز نشان دادیم تیمی در حد و اندازه‌های لیگ قهرمانان اروپا داریم. در طول فصل بارها با انتقاداتی مواجه شدیم که به نظرم عادلانه نبودند. و حالا ما در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستیم.

کوبارسی عصبی نمی‌شود

او بسیار آرام است. او به خوبی مکث می‌کند، تیم را به فاز هجومی می‌برد و با بازیکنان بسیار هماهنگ است. تماشای بازی کوبارسی لذت‌بخش است. آینده بارسا همین‌جا ساخته می‌شود. لاماسیا همیشه جاه‌طلب است.

اگر قهرمان اروپا هم نشویم، نظرم تغییری نمی‌کند

 شما همچنان از من می‌پرسید اگر بارسلونا قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود، در تیم می‌مانم یا خیر؟ نه، من نمی‌مانم؛ آینده من عوض نمی‌شود. من در پایان فصل از بارسلونا جدا خواهم شد.

منبع : ایلنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار