| کد مطلب: ۱۱۰۵۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد

از گرسنگی بمیرم هم به پرسپولیس نمیروم

پرویز مظلومی در آخرین روزهای سال ۱۳۸۹ هنگامی که هدایت استقلال را بر عهده داشت، مصاحبه بسیار عجیبی انجام داد.

از گرسنگی بمیرم هم به پرسپولیس نمیروم

به گزارش آرمان ملی به نقل از خبرورزشی، پرویز مظلومی تابستان سال ۱۳۸۹ برای اولین‌بار سرمربی استقلال شد و این پست را تا اواخر بهار ۱۳۹۱ حفظ کرد. مظلومی در مصاحبه‌ای که ۲۶ اسفند سال ۸۹ منتشر شد، حرف‌های بسیار عجیبی بر زبان آورد.

سرمربی اسبق استقلال با تاکید بر این‌که از نظر او فقط منصور پورحیدری سمبل باشگاه استقلال تلقی می‌شود، مدعی شد طی چند سال گذشته همیشه در لیست انتظار استقلال برای سرمربی‌گری بود و نامش تحت عنوان کاندیدا اعلام می‌شد اما فرد دیگری این سمت را احراز می‌کرد. او همچنین پیرامون ارتباطش با غلامحسین مظلومی برادر بزرگتر خودش نیز ادعای عجیبی را مطرح کرد و گفت: برادرم الگوی فوتبالی من بود ولی وقتی سرمربی استقلال شد به تصور این‌که من در باند پورحیدری هستم، نیمکت‌نشینم کرد و با این کار فوتبالم را نابود کرد!

مظلومی در ادامه این مصاحبه اعلام کرد هیچ ارتباطی با امیر قلعه‌نویی ندارد و فقط هنگام رویارویی با تیم‌های او، ملاقاتش می‌کند ولی اگر روزی بخواهد از استقلال برود قطعا امیر را به عنوان جانشین خودش معرفی خواهد کرد. او همچنین مدعی شد فرهاد مجیدی برای استقلال کاپیتان بی‌عرضه‌ای است چون تا به حال نشنیده که در داخل زمین با بازیکنان بلند صحبت کند و به آن‌ها پیرامون شکل بازی خودشان تذکر بدهد!

سرمربی و سرپرست اسبق استقلال با تاکید بر این‌که یکی از سالم‌ترین مربیان فوتبال ایران محسوب می‌شود، مدعی شد با توجه به این‌که یک استقلالی بوده و هواداران استقلال از او انتظار دارند، حتی اگر از گرسنگی بمیرد باز هم به پرسپولیس نمی‌پیوندد.

 

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار