| کد مطلب: ۱۱۰۵۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد

از پیوستن به این تیم خوشحالم ؛ همیشه با قلبم تصمیم می‌گیرم

براهیم دیاس در گفت‌وگوی اختصاصی با والدانو درباره رفتن به تیم ملی مراکش و حسی که به تیم ملی اسپانیا دارد صحبت کرد.

از پیوستن به این تیم خوشحالم ؛ همیشه با قلبم تصمیم می‌گیرم

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، براهیم دیاس در مصاحبه‌ای مورد انتظار، با خورخه والدانو روزنامه‌نگار و بازیکن سابق رئال مادرید نشست تا درباره تصمیم اخیرش برای پیوستن به تیم ملی مراکش صحبت کند. دیاس متولد مالاگای اسپانیا است و در ابتدا نماینده این کشور در سطوح مختلف جوانان بود اما پس از بررسی دقیق و تأمل زیاد، انتخاب کرد که برای مراکش، کشور محل تولد پدرش، بازی کند.

دیاس در این مصاحبه در مورد عواملی که بر تصمیم او تأثیر داشتند صحبت کرد. «من حس می‌کنم که ۱۰۰% اسپانیایی و ۱۰۰% مراکشی هستم. من در اسپانیا بزرگ شدم. اگر قرار باشد به اسپانیا گل بزنم البته که خوشحال می‌شوم، اما ترجیح می‌دهم به تیم دیگری گل بزنم. عشقی که اسپانیا و مراکش به من داده‌اند بسیار زیاد است، هر دو کشور فوق‌العاده هستند. من ریشه مراکشی دارم اما در اسپانیا بزرگ شدم. آیا گل مقابل اسپانیا را جشن می‌گیرم؟ در حال حاضر نمی‌دانم به شما چه بگویم، اما به شما می‌گویم که ۱۰۰% از تصمیم خود مطمئن هستم.»

دیاس تاکید کرد که این تصمیم به سادگی گرفته نشده و از فدراسیون فوتبال اسپانیا و فدراسیون فوتبال مراکش برای درک و حمایت‌شان در طول این روند قدردانی کرد و همچنین به اظهارات لوئیس دلا فوئنته پاسخ داد. «من هرگز برای بازی در تیم ملی اسپانیا اصرار نکردم و هرگز این کار را نخواهم کرد. من در زمین صحبت می‌کنم. حس نکردم که منظور دلا فوئنته به من بود. من هیچ وقت به کسی فشار نمی‌آورم و تقاضا نمی‌کنم. این سبک من نیست و من چنین آدمی نیستم.»

خورخه والدانو به بحث عمق بیشتری داد و به آرزوهای دیاس در تیم ملی مراکش پرداخت. دیاس گفت: «من همیشه با قلبم تصمیم می‌گیرم و این بار هم همینطور بود. من پسری هستم که رویاهای زیادی دارد. احساس و پروژه‌ای که در مراکش به من نشان دادند به نظرم خیلی خوب آمد. این تصمیم گرفته شده. حالا دیگر ارزش ندارد که به اما و اگرها فکر کنیم. قرار نبود چیزی را تغییر دهم. به این فکر نمی‌کردم که آیا لوئیس دلا فوئنته با من تماس می‌گیرد یا نه.»

 

منبع : خبر ورزشی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار