| کد مطلب: ۱۱۰۵۳۲۵
لینک کوتاه کپی شد

همتی خطاب به رئیسی : با جراحی اقتصادی ، تورم سه رقمی ایجاد کردید

«با اقدامی به نام جراحی اقتصادی و جلوگیری از رانت ارز ترجیحی، تورم سه رقمی برای مایحتاج روزمره مردم از گوشت و مرغ و لبنیات … ایجاد کردید و مجدداً همان ارزترجیحی در یک سطح بالاتر ۲۸۵۰۰ و با اختلاف رانتی بیش از ۵۰ درصدی با نرخ ارز بازار برقرار کردید. آیا "توانستن" این بود؟»

همتی خطاب به رئیسی : با جراحی اقتصادی ، تورم سه رقمی ایجاد کردید

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از عصر ایران، عبدالناصر همتی رئیس پیشین بانک مرکزی در کانال تلگرامی خود در واکنش به اظهارات رئیسی در دیدار مدیران رسانه‌ها نوشت: سقوط قدرت خرید مردم با داشتن رتبه اول جمع منابع نفت وگاز جهان، رفتن بیش از ۳۰ درصد مردم به زیر خط فقر، فاصله گرفتن بسیار زیاد از رقبای منطقه‌ای از نظر تولید ناخالص داخلی و قدرت اقتصادی، بدتر شدن رتبه فساد و محیط کسب وکار …کدام یک نشانگر تلاش دولت برای شکل دادن ایران قوی است؟

 وی در این باره نوشت: رئیس‌جمهور در دیدار مدیران رسانه‌ها: «امروز که راهبرد دشمن ایجاد یاس در جامعه با بزرگنمایی ضعف‌ها و ترویج «نمی‌توانید» و «نمی‌شود»‌ها است، از جمله اقدامات موثر برای امیدآفرینی این است که دولت با اقدام و عمل و رسانه‌ها با قلم و بیان خود در مسیر ترویج نقاط قوت و تلاش برای رفع نقاط ضعف اقدام کنند. کار‌های دولت نشان میدهد دنبال ایران قوی است!»

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار