| کد مطلب: ۱۱۰۳۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد

پیام آراء باطله در انتخابات مجلس دوازدهم

سارا فلاحی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: امروز سه دغدغه مردم؛ مسکن، خودرو و بحث بازار است، مردم زمانی که با یک بازار گران مواجه می‌شوند و بدون سرپناه بوده و وسیله حمل و نقلیه نداشته باشند یعنی رفاه اولیه را ندارند و این در این مجلس و دولت اتفاق نیفتاد.

پیام آراء باطله در انتخابات مجلس دوازدهم

به گزارش آرمان ملی آنلاین، سارا فلاحی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: امروز مردم ما از مشکلات اقتصادی و معیشتی خسته و زخمی هستند. من امیدوار هستم که مجلسی داشته باشیم که به طور یکدست در خدمت مردم باشد، منافع مردم را لحاظ کنند و منافع گروهی و سیاسی را به منافع مردم ترجیح ندهد و برخورد سیاسی با منافع ملی نکند، چرا که ما خیلی از این موضوع ضربه خورده‌ایم. یعنی طرف می خواهد گروه و حزب خود به هر قیمتی در عرصه بماند؛ حتی به قیمت ذبح منافع ملی!

سارا فلاحی در گفتگو با جماران، در خصوص آمار آراء باطله در انتخابات مجلس گفت: آراء باطله متعلق به افرادی است که چهارچوب نظام را قبول دارند و می‌خواهند مشارکت داشته باشند، ولی افراد مورد نظر خود را پیدا نمی‌کنند و دیگر اینکه می‌خواهند اعتراض خود را به بخشی از مسئولان داشته باشند که بیش‌تر کار کنند. به نظر من پیام آراء باطله این است که ما باید کار بیش‌تری کنیم و در قبال آن وظیفه بیش‌تری داریم تا فردی که پای صندوق رأی می‌آید گزینه‌ای برای انتخاب داشته باشد و بتواند به درستی انتخاب کند و معترض به کارآمدی مسئولان نباشد، که من امیدوار هستم این آرای باطله کاهش پیدا کند.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار