| کد مطلب: ۱۱۰۳۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد

شورای شهر تهران نام 31 میدان را تغییر می دهد

امسال مطابق برنامه ‌ریزی‌های صورت گرفته ۳۱ میدان اصلی شهر تهران به نام ۳۱ استان نام‌گذاری می‌شود. همچنین در این میادین با همت سازمان زیباسازی و شهرداری مناطق نمادها و المان‌های اصلی استان‌ها در راستای شناخت و ترویج هر چه بیشتر فرهنگ ایرانی نصب خواهد شد.

شورای شهر تهران نام 31 میدان را تغییر می دهد

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از خبرآنلاین،‌معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار تهران در سومین همایش شهرداران نواحی از نامگذاری ۳۱ استان روی ۳۱ میدان اصلی تهران خبر داد.

حسین نظری در تشریح اهم برنامه‌های این طرح گفت: «امسال مطابق برنامه ‌ریزی‌های صورت گرفته ۳۱ میدان اصلی شهر تهران به نام ۳۱ استان نام‌گذاری می‌شود. همچنین در این میادین با همت سازمان زیباسازی و شهرداری مناطق نمادها و المان‌های اصلی استان‌ها در راستای شناخت و ترویج هر چه بیشتر فرهنگ ایرانی نصب خواهد شد.»

همشهری آنلاین نوشت: محمد امین توکلی زاده، معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران هم در این همایش گفت که ۲۲ پارک در مناطق ۲۲ گانه به عنوان پهنه گردشگری پیش بینی شده است.او تاکید کرد: «در این پهنه‌ها و سایر پارک‌ها علاوه بر طرح‌ریزی برنامه مناسب گردشگری، طرح سفره افطاری ساده را مانند سال گذشته در نظر گرفتیم که بزرگ‌ترین سفره افطاری ساده در بلوار کشاورز تهران با همراهی سازمان اوج و سازمان زیباسازی برپا می شود و پارک لاله هم میزبان برنامه «رمضان شهر» خواهد بود.»به گفته توکلی زاده: «در رمضان شهر امسال تمرکز ما بر مفاهیم آیات سوره مبارکه ابراهیم است.علاوه بر این در شب‌های ماه مبارک رمضان با همراهی حجت‌الاسلام و المسلمین قرائتی در مساجد طرح آرمان جلسات تفسیر قرآن برگزار خواهد شد.»

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار