| کد مطلب: ۱۱۰۲۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد

اوسمار این بازیکن پرسپولیس را احیا کرد!

مهدی ترابی، وینگر تیم فوتبال پرسپولیس از زمان برعهده گرفتن هدایت این تیم توسط «اوسمار ویه را» عملکرد خوبی را در گلزنی از خود به ثبت رسانده است.

اوسمار این بازیکن پرسپولیس را احیا کرد!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، پس از پایان نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر و با جدایی یحیی گل محمدی از هدایت تیم پرسپولیس، با تصمیم اعضای هیأت مدیره این باشگاه، «اوسمار ویه را» دستیار برزیلی گل محمدی جانشین او در این تیم شد تا چالش جدیدی را در دوران مربیگری خود تجربه کند.

بنا بر گزارش مهر، پرسپولیس با هدایت اوسمار تاکنون در ۳ دیدار لیگ برتر و یک بازی جام حذفی شرکت کرده که حاصل آن کسب ۳ پیروزی و یک شکست بوده است. یکی از بازیکنانی که با حضور اوسمار توانسته عملکرد خوبی را در ترکیب پرسپولیس داشته باشد، مهدی ترابی است.

این بازیکن برای اولین بار در این فصل در دیدار برابر تراکتور موفق به گلزنی شد و شامگاه دوشنبه ۱۴ اسفند نیز توانست گل اول تیم خود در برابر تیم نفت و گاز گچساران را به ثمر برساند تا در مجموع ۴ بازی تحت هدایت اوسمار به ۲ گل زده دست یافته باشد.

همچنین ترابی در این فصل و در رقابت‌های لیگ برتر، یک پاس منجر به گل نیز برای هم تیمی‌های خود ارسال کرده است. پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر باید روز جمعه ۱۸ اسفند به مصاف فولاد خوزستان برود و باید دید ترابی در این بازی هم موفق به گلزنی برای تیم خود خواهد شد یا خیر. این دیدار از ساعت ۱۷:۳۰ و در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار