| کد مطلب: ۱۱۰۱۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد

کدام نمایندگان فعلی وارد مجلس می شوند؟

شمارش آرای حوزه انتخابیه داراب و زرین دشت تا این لحظه نشانگر پیروزی محمد جواد عسکری نماینده کنونی مردم این خطه در مجلس شورای اسلامی است.

کدام نمایندگان فعلی وارد مجلس می شوند؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین، مطابق نتایج اولیه شمارش آرا در حوزه انتخابیه داراب و زرین دشت محمد جواد عسکری با ۴۵ هزار رأی در صدر آرا قرار دارد و پس از وی عبدالله حقیری با ۳۱ هزار رأی، جواد قهرمانی با ۲۲ هزار رأی و نبی احمدی با ۱۲ هزار رأی قرار دارد.

بنابر گزارش مهر، محمد جواد عسکری در اولین دوره حضورش در ماراتن انتخابات مجلس شورای اسلامی در دور یازدهم نیز توانست بیشترین رأی را کسب کند و به عنوان نماینده مردم داراب و زرین دشت وارد مجلس شده و با تلاش و همت، ریاست کمیسیون کشاورزی، اّب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس را نیز به دست بیاورد.

نتایج غیر رسمی انتخابات در استان هرمزگان

 

همچنین مهر نوشت؛طبق اطلاعات رسیده آمار شمارش در هرمزگان به صورت غیررسمی به شرح ذیل است.در غرب هرمزگان احمد جباری پیشتاز آرای حوزه انتخابیه بندر لنگه، پارسیان، بستک و کیش است.در شرق هرمزگان شهرستان های میناب، رودان، سیریک، جاسک و بشاگرد نیز سید عبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی جلوتر از سایر رقبا قرار دارد.در مرکر هرمزگان، احمد مرادی، محمد آشوری، فاطمه جراره، عباس امینی و عامری در حال رقابت تا رسیدن به ۳ کرسی قطعی هستند.در خبرگان نیز پیروزی حجت‌الاسلام محسن ابراهیمی مسجل شد.مشارکت در هرمزگان طبق اطلاعات رسیده ۵۵ درصد است.

در حوزه انتخابیه نی ریز استهبان چه خبر است؟

مطابق نتایج اولیه شمارش آرا در حوزه انتخابیه استهبان نی ریز بختگان فرهاد طهماسبی تا این لحظه با ۳۳ هزار رأی و اختلاف حدوداً ۱۰ هزار رأی با نفر دوم بیشترین رأی را به دست آورده و پس از وی الله‌داد سلیم‌پور و سپس بنی اسدی قرار دارند. فرهاد طهماسبی از نمایندگان مجلس یازدهم است.

«حسن محمدیاری» در تالش پیشتاز است

بنابر گزارش مهر، مطابق نتایج اولیه شمارش صندوق‌های شهری و روستایی در حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر و ماسال «حسن محمدیاری» پیشتاز است.همچنین یاسر اسلامدوست و محمد شیخان در رده‌های بعدی قرار گرفتند، نیز دیگر رقیب بختیار در این دوره از انتخابات است.این نتایج مربوط به شمارش اولیه صندوق‌های شهری و روستایی بوده و نتایج تجمیع صندوق‌ها به طور رسمی اعلام نشده است.شمارش آرا هنوز نهایی نشده است.

موسوی برای سومین بار وارد بهارستان می‌شود

همچنین مهر نوشت؛سید موسی موسوی نماینده دور نهم و یازدهم مجلس از حوزه انتخابیه لامرد و مهر طبق آمار غیر رسمی در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز با ۲۵۲۷۴ رأی از مجموع ۸۳ هزار رأی مأخوذه رقابت را با پیروزی پشت سر گذراند و پس از وی سید محسن علوی با ۲۲۸۷۸ و علی فرد با ۲۰۸۶۱ بیشترین آرا را به خود اختصاص دادند.

۱۳۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه لامرد و مُهرپیش بینی شده بود که از این تعداد ۸۴ شعبه اخذ رأی در شهرستان لامرد قرار داشت.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار