| کد مطلب: ۱۱۰۱۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد

تعداد بازرسان صندوق ها اعلام شد

در آستانه برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات در شورای نگهبان افتتاح شد.

تعداد بازرسان صندوق ها اعلام شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از ایسنا، در آستانه برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، در مراسم افتتاح ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات در شورای نگهبان که با حضور سیامک ره‌پیک عضو حقوقدان و قائم مقام دبیر شورای نگهبان، محمدحسن صادقی‌مقدم عضو حقوقدان و معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان و هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان برگزار شد،  تعدادی از مدیران ستادی شورای نگهبان و روسای هیات‌های نظارت استانی به ارائه گزارش و توضیحات درباره اقدامات انجام شده پرداختند.

تمام اتفاقات انتخاباتی رصد می‌شود

سیامک ره‌پیک عضو حقوقدان و قائم مقام دبیر شورای نگهبان در این مراسم با بیان روایتی در خصوص انگیزه‌ها و نیّات انسانی، اظهار کرد: قصد و نیت در رفتار انسان‌ها، پایه و اساس است. هرچه نیت انسان‌ها خالص‌تر و دقیق‌تر باشد، آنچه از جانب خداوند خواهد رسید، بیشتر و ارزنده‌تر خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به اقداماتی که برای برگزاری انتخابات انجام شده است، عنوان کرد: دست اندرکاران امر انتخابات در روزهای گذشته متحمل سختی‌ها و فشارهای بسیار زیادی شدند. در این راستا هرچه کارها با صداقت و خلوص بیشتری انجام شده باشد، اجر و پاداش بیشتری از سوی خداوند متعال نصیب انسان خواهد شد.

قائم مقام دبیر شورای نگهبان از تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته برای فراهم شدن مقدمات برگزاری انتخابات از سوی مجریان، نیروی انتظامی و امنیتی و ناظران به خصوص اعضای شورای نگهبان، هیات مرکزی نظارت بر انتخابات، هیات‌های نظارت استانی، مدیران ستادی شورای نگهبان و کارشناسان قدردانی کرد و گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران نوعی بازتولید قدرت برای کشور است.

وی با بیان اینکه در حوزه بررسی صلاحیت‌ها اقدامات فراوانی صورت گرفت که نتیجه آن تایید صلاحیت بی‌سابقه بیش از ۱۵ هزار داوطلب است، ابراز امیدواری کرد که در روز جمعه تمام تلاش‌ها به ثمر برسد و مجلس قوی تشکیل شود و گفت: ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات تشکیل شده تا از یک روز قبل از آغاز رای‌گیری تمام اتفاقات رصد شود و نظارت میدانی به خوبی انجام گیرد.

قائم مقام دبیر شورای نگهبان در بخش پایانی صحبت‌هایش به بیان نکات و تذکراتی خطاب به هیات‌های نظارت استانی و دفاتر نظارت و بازرسی انتخابات پرداخت و تاکید کرد: براساس موازین قانونی با مجریان و دستگاه‌های مختلف همکاری انجام شود. در طول ساعات برگزاری انتخابات، مراقبت و رصد مسائل به صورت فراگیر انجام گیرد و به سرعت و با دقت به مرکز اعلام شود. عوامل نظارتی در شعبه‌ها نسبت به وظایف و اختیارات خود به طور کامل آشنا باشند. انتخابات هم به شکل قوی به معنای عدم وجود نقص آغاز شود و هم به شکل قوی یعنی دقیق و صحیح پایان یابد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار