| کد مطلب: ۱۱۰۰۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد

اسامی سریال های ماه رمضان و نوروز تلویزیون

تلویزیون برای ماه مبارک رمضان و نوروز 1403 4 سریال را آماده کرده است.

اسامی سریال های ماه رمضان و نوروز تلویزیون

به گزارش آرمان ملی آنلاین، فصل پنجم سریال «نون خ» که تاکنون 90 درصد از آن تصویربرداری شده است قرار است با شروع ماه مبارک رمضان هر شب از شبکه یک سیما پخش شود. در فصل پنجم بازیگرانی همچون سعید آقاخانی، کاظم نوربخش، هدیه بازوند، سیروس میمنت، حمیدرضا آذرنگ، پاشا جمالی و... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بنا بر گزارش فارس، پیشتر مهدی فرجی تهیه‌کننده این سریال گفته بود: در فصل جدید به کرمان و سیستان‌و‌بلوچستان رفته‌ایم و سپس به کردستان بازگشتیم و به همین دلیل بازیگران جدیدی از اهالی چابهار و سیستان به‌کار اضافه شده‌اند.

زیرخاکی

فصل چهارم سریال جذاب و محبوب زیرخاکی به کارگردانی جلیل سامان و بازی هنرمندانی همچون، پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گیتی قاسمی، رایان سرلک، نسرین نصرتی و اصغر نقی‌زاده هم‌اکنون در حال تصویربرداری و تدوین همزمان است تا به نوروز 1403 برسد.شنیده‌های خبرنگار توانا حاکی از آن است که پژمان جمشیدی در این فصل در قامت یک «هنرمند» حاضر خواهد شد و قصه فصل چهارم نیز در ادامه داستان‌های فصل‌های پیشین این سریال است.باتوجه به پخش سه فصل گذشته این سریال از شبکه اول سیما این احتمال وجود دارد که این فصل نیز از این شبکه پخش شود، اما به دلیل پخش سریال نون خ در ایام ماه مبارک رمضان این احتمال نیز وجود دارد که ماجراجویی‌های فریبرز باغ‌بیشه را از شبکه‌ای غیر از شبکه یک تماشا کنیم.

رستگاری

مسعود ده نمکی که آخرین ساخته او «آزادی مشروط» با داستانی کرونایی بود، این بار با «رستگاری» به سراغ داستانی ماورایی رفته است.مجموعه 30 قسمتی «رستگاری» که در مرکز سیما فیلم تهیه و تولید شده است برای پخش در ایام ماه رمضان آماده شده است و طبق شنیده خبرنگار ما این سریال احتمالاً از شبکه دو سیما پخش می‌شود. در این سریال بیش از 100 بازیگر مطرح کشور همچون حمیدرضا هدایتی، علیرضا استادی، رامین راستاد، مهدی سلوکی، رامبد شکرآبی، کاوه سماک‌باشی، افشین سنگ‌چاپ، حسن اسدی، ماشاا… شاه‌مرادی‌زاده، محمود پاک نیت، اکبر رحمتی، رضا توکلی، محمدرضا رهبری، سراج مالک، محمود مقامی، نفیسه روشن، پوراندخت مهیمن، سولماز حصاری و ساقی زینتی و... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بدل

سریال «بدل» که قرار است از شب اول ماه مبارک رمضان و احتمالاً از شبکه سه سیما پخش شود همچون «نوروز رنگی» که ساخته دیگری از علی مشهدی است، قصه‌های یک محله را روایت می‌کند و داستان آن درباره خانواده‌ای است که سال‌ها عطاری دارند و از پدربزرگ تا پدر خانواده به این حرفه مشغول بوده‌اند که در این بین اتفاقاتی برای آنها رخ می‌دهد.یکی از بازیگران این سریال پیشتر گفته بود: تاکنون 80 درصد از این سریال 26 قسمتی تصویربرداری شده است و عوامل و بازیگران در تلاش هستند تا پایان اسفند 1402 تصویربرداری را به‌پایان برسانند. در این سریال بازیگرانی همچون شهرام قائدی، هادی عامل هاشمی، داریوش سلیمی، اصغر حیدری، ساعد هدایتی، اشکان اشتیاق، فرزانه سهیلی، ابوالفضل رجبی و پریسا مقتدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار