| کد مطلب: ۱۱۰۰۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد

تهدید توخالی گالانت علیه نصر الله

گالانت مدعی شد، «ما فعالان و فرماندهان حزب الله را هدف قرار می‌دهیم و حتی اگر (توافق) آتش‌بسی در غزه امضا شود، حملات را تشدید خواهیم کرد تا زمانی که حزب‌الله تسلیم شود»!

 تهدید توخالی گالانت علیه نصر الله

به گزارش آرمان ملی آنلاین: در حالی که حملات متقابل میان نیروهای حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی در نزدیکی مرزهای لبنان ادامه داشته و از سوی دیگر رسانه‌های این رژیم از وجود طرحی برای تخلیه حدود ۶۰ هزار نفر از ساکنان شهرک‌های منطقه الجلیل صحبت می‌کنند، وزیر جنگ این رژیم در اظهاراتی مدعیانه تهدید کرد حتی اگر آتش‌بس موقتی با غزه برقرار شود، حملات هوایی علیه حزب‌الله تشدید می‌شود.

به گزارش ایسنا، یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در بازدیدی که از مرکز فرماندهی منطقه شمال  در «صفد» واقع در نزدیکی مرزهای فلسطین اشغالی با لبنان داشت، تهدید کرد که «حتی اگر آتش بس موقتی با حماس در نوار غزه برقرار شود، حملات علیه حزب‌الله لبنان تشدید می‌شوند»!

گالانت در ادامه اظهارات متوهمانه خود مدعی شد، «ما فعالان و فرماندهان حزب الله را هدف قرار می‌دهیم و حتی اگر (توافق) آتش‌بسی در غزه امضا شود، حملات را تشدید خواهیم کرد تا زمانی که حزب‌الله تسلیم شود»!

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه گفت: اگر کسی اینجا گمان می‌کند زمانی که به توافقی برای «آزادسازی ربوده‌شدگان در جنوب(غزه)» دست یابیم و حملات متوقف شوند، این امر اتفاقات جاری در اینجا را کاهش خواهد داد، در اشتباه است، ما به حملات ادامه خواهیم داد و تا زمانی که اهدافمان را محقق کنیم، به شکل مستقل حملات در اینجا را تشدید خواهیم کرد.

این وزیر کابینه رژیم صهیونیستی باز هم مدعی شد، «هدف ساده است، عقب‌نشینی حزب‌الله تا جایی که باید باشد یا با توافق و یا با زور»!

گالانت در حالی این سخنان را به زبان آورد که حزب‌الله لبنان امروز در بیانیه‌ای از هدف قرار دادن دقیق تجمع سربازان ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف پایگاه «المرج» با موشک «برکان»، اجرای پنج عملیات علیه اهداف دشمن در «الجلیل اعلا» و داخل مزارع اشغالی شبعا، هدف قرار دادن دقیق سه منزل در دو شهرک «المالکیه» و «المناره» که سربازان ارتش رژیم صهیونیستی در آن مستقر بودند، حمله به توپخانه ارتش دشمن و یک پایگاه سربازان آن در جنوب شهرک «کریات شمونه» با موشک و خمپاره و هدف قرار دادن پایگاه «زبدین» در مزارع اشغالی شبعا با موشک‌های «فلق یک» و حمله توپخانه‌ای به تجمع سربازان دشمن در اطراف پایگاه «رامیم» خبر داد.

همچنین روزنامه عبری زبان «یدیعوت آحارونوت» فاش کرد احتمالا کابینه رژیم صهیونیستی با در نظر گرفتن احتمال آغاز جنگی با حزب‌الله لبنان، طرح تخلیه حدود ۶۰ هزار تن از ساکنان شهرک‌های «الجلیل» را به مدت پنج ماه تا هفتم ژوئیه تمدید کند.

پیش از این نیز گالانت بارها مدعی شده بود که یا با سازشی سیاسی و یا اقدامی نظامی، حزب‌الله را تا آن سوی رودخانه «لیتانی» به عقب خواهد راند.

در پی عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ و آغاز حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه وهدف قرار دادن زنان و کودکان فلسطینی، حزب‌الله لبنان و ارتش این رژیم نیز از هشتم اکتبر سال گذشته هر روز حملات متقابلی را علیه یکدیگر انجام می‌دهند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار