| کد مطلب: ۱۰۹۹۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس - تراکتور؛ حساس‌ترین دوئل هفته هفدهم

قرمزهای تهران و تبریز در بازی بزرگ هفدهمین هفته لیگ‌برتر به مصاف هم خواهند رفت.

پرسپولیس - تراکتور؛ حساس‌ترین دوئل هفته هفدهم

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، پرسپولیس و تراکتور در حساس‌ترین دوئل هفته هفدهم لیگ‌برتر فوتبال امروز (چهارشنبه) از ساعت ۱۷:۱۵ به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم خواهند رفت.

پرسپولیس که باثبات‌ترین نیمکت لیگ را در اختیار داشت، نیم‌فصل دوم را با کادرفنی جدید و هدایت اوسمار ویرا با باخت برابر آلومینیوم اراک شروع کرد. سرخ‌پوشان پایتخت اکنون مقابل تراکتور به دنبال کسب اولین پیروزی‌ با اوسمار و تثبیت جایگاه‌شان در بین بالانشینان هستند. سرخ‌های پایتخت همچنین بابت پنجره بسته نقل و انتقالاتی و عدم امکان استفاده از بازیکنان جدید با چالش مواجه شده‌اند و مشخص نیست این مشکل برای بازی امروز حل شود یا خیر.

در سمت مقابل، با توجه به تعویق دیدار تراکتور با سپاهان در هفته شانزدهم و برگزار نشدن بازی این تیم در جام‌حذفی برابر چوکا تالش، بازی با پرسپولیس اولین محک شاگردان خمس در نیم‌فصل دوم خواهد بود. قرمزپوشان تبریزی که قصد دارند در قامت یک مدعی ظاهر شوند، دوست ندارند از ابتدای نیم‌فصل دوم فاصله‌شان با رقبا بیشتر شود و قطعاً از همین هفته تمام امتیازات بازی با پرسپولیس را می‌خواهند.

پیکار تیم‌های سوم و چهارم جدول رده‌بندی به علت محکومیت انضباطی پرسپولیس بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد و این مساله تنها نقطه تاریک بازی بزرگ هفته است.

قرمزترین دوئل فوتبال ایران همواره از جذابیت خاصی برخوردار بوده و اختلاف اندک ۲ تیم در جدول رده‌بندی بر این جذابیت افزوده است.

پرسپولیس با ۳۰ امتیاز در رتبه سوم جدول حضور دارند و تراکتور با ۲۸ امتیاز تیم چهارم جدول است. تیم برنده این دوئل حساس یک پله صعود خواهد کرد و از این رو نتیجه این مسابقه برای تیم‌های بالاتر از جمله استقلال و سپاهان اهمیت دوچندان دارد و شاید هر دو تیم بالانشین جدول تساوی در این بازی را ترجیح دهند.

وضعیت دوتیم در ۵ بازی اخیر

پرسپولیس: ۲ برد، ۲ مساوی و یک باخت

تراکتور: ۴ برد و یک مساوی

به روایت آمار

سرخ‌های تهران و تبریز در مجموع رقابت‌های مختلف ۵۴ بار به مصاف هم رفته‌اند که ۲۷ برد سهم پرسپولیس و ۱۱ پیروزی از آن‌ تراکتور بوده و ۱۶ رویارویی ۲ تیم با تساوی خاتمه یافته است.

۳۱ بازی پرسپولیس و تراکتور در چارچوب لیگ‌برتر برگزار شده که ۱۶ بار سرخ‌پوشان پایتخت به پیروزی رسیده‌اند و ۱۰ پیروزی مقابل نام تراکتور نمایان است. ۵ بازی هم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

آمار خمس مقابل پرسپولیس

پاکو خمس ۲ بار مقابل پرسپولیس قرار گرفته و هر دو بار بازنده بوده است. (۳ بر ۲) و (یک بر صفر)

 

منبع : ایسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار