| کد مطلب: ۱۰۹۸۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد

کد تخفیف بهترین سایت‌های ایرانی؛ راهی برای مقابله با تورم؟

به دنبال افزایش مداوم نرخ تورم و روند صعودی قیمت‌ها در همه اصناف، توان خرید مردم کاهش یافته است. این موضوع طبیعتاً بر میزان فروش و درآمد فروشگاه‌های مختلف نیز اثرات منفی بسیاری دارد.

کد تخفیف بهترین سایت‌های ایرانی؛ راهی برای مقابله با تورم؟

بنابراین، فروشندگان به منظور جلوگیری از ضرر کردن خود و همچنین برای کمک به مردم در راستای فراهم شدن شریط خرید آسان تر در شرایط تورم تخفیف‌های متنوعی را برای فروش محصولات خود در نظر می‌گیرند. این تخفیف‌ها با روش‌های مختلفی ارائه می‌شوند که کد تخفیف متداول ترین آن‌ها است. در این مقاله با هم به بررسی کد تخفیف بهترین سایت‌های ایرانی می‌پردازیم.

یکی از رایج ترین انواع تخفیف‌هایی که در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد، تخفیف‌های مناسبتی است. حتماً شما هم بنر‌های بزرگ تخفیف‌های مناسبتی مثل یلدا، روز مادر، روز پدر، ولنتاین و ... را روی درب مغازه‌های مختلف یا در صفحه اول سایت‌های فروشگاهی مشاهده کرده اید. روش محبوب دیگری که برای خرید آسان وجود دارد، دریافت کد تخفیف است. کد‌های تخفیف در همه روز‌های سال بدون محدودیت توسط فروشندگان تعریف می‌شوند. در مناسبت‌ها هم معمولاً این کدها با درصد تخفیف بالاتر و شرایط ویژه در اختیار خریدار قرار می گیرند. برای خریدی ارزان لذت بخش و مقرون به صرفه تنها کافی است این کد‌ها را دریافت کرده و در هنگام ثبت سفارش مورد استفاه قرار دهید.

نوع دیگری از تخفیف‌ها هم به صورت جایزه در نظر گرفته می‌شوند. یعنی افراد مختلف در رقابت‌های ساده شرکت می‌کنند و به عنوان هدیه می‌توانند خریدی با تخفیف ویژه داشته باشند. این تخفیف‌ها البته گاهی به صورت خرید رایگان هستند. در میان تمام روش‌هایی که برای خرید ارزان وجود دارد، کد تخفیف از همه آن‌ها بی دردسر تر است.

کد تخفیف، راهی برای خرید مقرون به صرفه

کد‌های تخفیف مزیت‌های بسیار زیادی دارند. از بین این مزیت‌ها می‌توان تنوع زیاد را به عنوان مهم ترین ویژگی بیان کرد. اگرچه کد‌های تخفیف به صورت اختصاصی تعریف می‌شوند؛ اما این تنوع بالا باعث می‌شود هر فرد با هر نیازی که دارد بتواند کد مناسبی برای خرید خود پیدا کند. کد‌های تخفیف می‌توانند به صورت‌های مختلف تخفیف‌های مناسبتی و فصلی، ارسال رایگان، خرید محصولات ویژه، اولین خرید، خرید از برند‌های مختلف و موارد بسیار دیگری وجود داشته باشند. بنابراین شما می‌توانید کد تخفیف مورد نیاز خود را با توجه به زمان خرید، محصول مورد نظر و هزینه قابل پرداخت دریافت کنید.

از بهترین سایت‌های ایرانی با کد تخفیف ارزان تر خرید کنید

نکته بسیار مهمی‌که درمورد خرید با کد تخفیف وجود دارد، این است که این روش تخفیف تنها برای خرید‌های اینترنتی قابل استفاده است. به طور کلی، امکان دریافت تخفیف بیشتر یکی از بزرگ ترین نقاط قوت خرید آنلاین محسوب می‌شود. به یاد داشته باشید که بهترین سایت‌های فروش محصول و ارائه خدمات در ایران از این روش فروش برای جلب رضایت مشتریان خود استفاده می‌کنند.

با علم به این موضوع می‌توان این طور گفت که امکان استفاده از کد‌های تخفیف تنها برای خرید‌های اینترنتی به هیچ عنوان محدودیتی برای خرید محسوب نمی‌شود. چرا که فروشگاه‌های آنلاین مختلف با محصولات بسیار متنوع از این روش فروش بهره می‌برند. بنابرااین، هرچیزی که بخواهید را می‌توانید از این طریق تهیه کنید. در ادامه، کاربردی ترین کد‌ تخفیف برای خرید از بهترین سایت‌های ایران را به شما معرفی خواهیم کرد.

دیجی کالا و کد‌ تخفیف‌های متنوع

7a298808-9dd9-46b2-872a-ebe8ff2fb95e

زمانی که صحبت از خرید آنلاین می‌شود، بدون تردید دیجی کالا یکی از اولین فروشگاه‌هایی است که در ذهن شما نقش می‌بندد. این میزان محبوبیت و اعتبار در بین مردم حاصل تلاش‌های بی وقفه این مجموعه در طول سال‌ها فعالیت دیجی کالا است. همانطور که می‌دانید این فروشگاه بزرگ، همه محصولات مورد نیاز افراد مختلف را عرضه می‌کند. از مایحتاج روزانه و ضروری گرفته تا کالا‌های تخصصی، هر چیزی که بخواهید در دیجی کالا پیدا می‌شود.

فراموش نکنید که با داشتن کد تخفیف دیجی کالا امکان خرید ارزان تر همه محصولات این مجموعه برای شما فراهم خواهد بود. کد‌های تخفیف دیجی کالا به طور قابل توجهی متنوع هستند و همه نیاز‌ها را پوشش می‌دهند. در این بخش به چند مورد از کاربردی ترین کد‌های تخفیف دیجی کالا اشاره می‌کنیم. همچنین، در جدولی که در پایان این بخش در اختیار شما قرار می‌گیرد، چند کد تخفیف جذاب عنوان شده است که می‌توانید برای خرید مقرون به صرفه و لذت بخش از آن‌ها استفاده کنید.

تخفیف 80 درصدی دیجی کالا

یکی از راحت ترین روش‌ها برای تربه ارزان ترین خرید از دیجی کالا، بهره مندی از طرح تخفیف 80 درصدی دیجی کالا است. در این طرح می‌توانید انواع محصولات دیجی کالا را با تخفیف‌های ویژه تا سقف 80 درصد خریداری کنید. نکته قابل توجه این است که این محصولات تقریباً از همه دسته بندی‌های موجود در این فروشگاه هستند. به طور مثال، لوازم دیجیتال، محصولات ورزشی، ملزومات خانه و آشپزخانه، لوازم آرایش، پوشاک، لوازم تحریر و اسباب بازی از جمله محصولاتی هستند که می‌توانید در این سایت با تخفیف‌های هیجان انگیز تا 80 درصد تهیه کنید.

دیجی کالاجت، خرید ارزان سوپر مارکتی

اگر از شما بپرسند که پر مصرف ترین محصولی که خریداری می‌کنید چیست، به طور حتم یکی از اقلام سوپر مارکتی را نام خواهید برد. برخی از این محصولات مانند برنج، روغن، گوشت، لبنیات و تخم مرغ کالا‌های اساسی هستند و از خرید آن‌ها نمی‌توان صرف نظر کرد. دیگر اقلام سوپر مارکتی نظیر تنقلات، فرآورده‌های گوشتی، ادویه جات، خشکبار، حبوبات، لوازم بهداشتی و ... نیز همواره مورد نیاز هستند. همین موضوع باعث می‌شود حداقل روزی یک بار به سوپر مارکت‌ها مراجعه کنیم.

طبیعتاً زمانی که خرید از سوپر مارکت‌ها زیاد باشد، تخفیف روی محصولات آن‌ها می‌تواند صرفه اقتصادی چشمگیری برای خانواده‌ها به همراه داشته باشید. یکی از بهترین زیر مجموعه‌های دیجی کالا، دیجی جت است که در زمینه فروش این محصولات فعالیت می‌کند. در دیجی کالا جت در کنار بهره مندی از مزیت‌های خرید آنلاین مانند تنوع بالا، قیمت‌های مناسب، خرید آسان و صرفه جویی در زمان و هزینه می‌توانید کد تخفیف دیجی کالا جت را نیز در هنگام ثبت سفارش اعمال کرده و از تخفیف‌های هیجان انگیز استفاده کنید.

کد تخفیف دیجی کالا برای محصولات خاص

از دیگر کد‌های تخفیفی که کاربران دیجی کالا قادر به استفاده از آن‌ها هستند می‌توان به کد‌های مربوط به خرید محصولات خاص اشاره کرد. این کد‌ها گاهی برای خرید کالا‌های متفاوت مثل ملزومات بهداشتی، کالای دیجیتال، لوازم خانگی و ... ارائه می‌شوند. گاهی نیز یک کد‌ تخفیف مخصوص خرید از برند‌های خاص است. هنگام انتخاب این کد‌ها دقت لازم را داشته باشید؛ چراکه برای برخی از آن‌ها حداقل خرید، حداکثر تخفیف و شرایط مختلف دیگری تعریف شده است که برای یک خرید خوب و لذت بخش باید این شرایط رعایت شده باشند.

در دیجی استایل با کم ترین هزینه خوش تیپ باشید

دیجی کالا با توجه به گستردگی محصولات و تنوع بی نظیر آن‌ها برای این که کاربران بتوانند دسترسی راحت تری داشته باشند و با سهولت بیشتری انتخاب کنند، فروش برخی دسته بندی‌ها را از طریق سایت یا اپلیکیشن‌های مجزا آغاز نموده است. یکی از این سایت‌ها دیجی استایل است که به توزیع انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن و اکسسوری‌های مختلف اختصاص دارد. نکته جالب توجه این است که برای خرید از این مجموعه هم می‌توانید کد‌ تخفیف دیجی استایل را به کار برده و ارزان تر خرید کنید.

تخفیف دیجی کالا

کد تخفیف

شرایط خرید

میزان تخفیف

ارسال رایگان دیجی کالا

STSVR

حداقل خرید 200 هزار تومان

100 درصد

کد تخفیف دیجی کالا بالای 400 تومان

DKSKK100

ویژه کوله پشتی

100 هزار تومان

کد تخفیف دیجی کالا بدون محدودیت خرید اول

FRDT8

حداقل خرید 300 هزار تومان

80 هزار تومان

کد تخفیف اولین خرید دیجی کالا

Comment۴۲۴

حداقل خرید 300 هزار تومان

30 هزار تومان

دریافت خدمات جذاب و متعدد اسنپ با کد تخفیف

سوپر اپلیکیشن اسنپ اگرچه در ظاهر تنها یک اپلیکیشن است؛ اما در حقیقت چندین کاربرد بسیار متنوع و جذاب دارد. این اپلیکیشن یکی از بهترین و کامل ترین مراجع ارائه خدمات و فروش محصول در ایران است. اسنپ در ابتدا به عنوان اولین تاکسی اینترنتی ایرانی شناخته شد. از آنجایی که این مجموعه یک کار جدید و کاملاً مورد نیاز را انجام می‌داد، به سرعت توانست به محبوبیت و شهرت خوبی در بین مردم دست پیدا کنید.

پس ازآن، اسنپ فعالیت در عرصه‌های دیگر را نیز آغاز کرد. امروزه اسنپ یک رقیب قدرتمند برای همه مجموعه‌های فعال در زمینه‌های حمل و نقل آنلاین، سفارش غذا، فروش محصولات سوپر مارکتی، خدمات درمانی آنلاین، صدور بیمه نامه و فروش اعتباری و اقساطی محسوب می‌شود. حالا تصور کنید دریافت همه این خدمات و خرید محصولات متنوع از فروشگاه‌های اسنپ با هزینه‌های کم تر امکان پذیر باشد. بدیهی است که این فرصت جذاب را نباید از دست بدهید. با در اختیار داشتن کد تخفیف اسنپ می‌توانید این رویا را با واقعیت تبدیل کنید. این کد‌ها برای استفاده از تمامی‌خدمات مجموعه بزرگ اسنپ و زیر مجموعه‌های آن مثل اسنپ اکسپرس موجود و قابل استفاده هستند.

اسنپ اکسپرس، سریع ترین روش خرید سوپر مارکتی

یکی از بزرگ ترین و بهترین سوپر مارکت‌های آنلاین ایرانی، اسنپ مارکت است. صحبت کردن از مزیت‌های متعدد خرید اینترنتی اقلام سوپر مارکتی تکرار مکررات است. بنابراین، ما فرض را بر این می‌گذاریم که همه شما کاملاً به این موضوع واقف هستید. اسنپ اکسپرس امکان خرید از سوپر مارکت‌های اطراف شما را به صورت آنلاین فراهم می‌کند. در واقع شما می‌توانید از سوپر مارکت معتمد محل خود خرید کنید بدون این که نیاز باشد از خانه خارج شوید.

علاوه براین، با داشتن کد تخفیف اسنپ اکسپرس این امکان برای شما فراهم می‌شود که کلیه اقلام سوپر مارکتی از جمله گوشت و مرغ، لبنیات، حبوبات، تخم مرغ، روغن، محصولات بهداشتی و شوینده‌ها، تنقلات، خشکبار، چای، غلات، ادویه جات و... را با قیمت کم تر خریداری کرده و درب منزل خود تحویل بگیرید. کد‌های تخفیف اسنپ اکسپرس هم مانند انچه تا این لحظه معرفی کردیم، انواع مختلف دارد و بر حسب نیاز خود می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید.

اسنپ فود، خوشمزه ترین‌ها با کم ترین هزینه

در این بخش از مقاله به سراغ اپلیکیشنی می‌رویم که از محبوبیت بی نظیری برخوردار است. یک اپلیکیش پر طرفدار در بین دانشجویان، کارمندان و همه کسانی که زمان و یا حوصله کافی برای پختن غذا ندارند. اسنپ فود از زمان آغاز فعالیت خود توانسته تحول شگفت انگیزی در زمینه خرید غذا و مواد خوراکی ایجاد کند. تا قبل از آن شاید کسی به این فکر نمی‌کرد که بتواند غذای خود را به صورت آنلاین و پس از بررسی و مقایسه همه رستوران‌های اطراف در ظرف چند دقیقه سفارش دهد. یکی از عوامل موفقیت اسنپ فود را می‌توان همین خلاقیت در ارائه خدمات و انجام کاری جدید دانست. حالا به همه این مزیت‌ها امکان سفارش غذا با کد تخفیف اسنپ فود را هم اضافه کنید.

اسنپ فود هم مثل سایت‌های دیگر شرایط خوبی را برای خرید ارزان تر و آسان تر برای کاربران خود فراهم می‌کند. در صدر تمام روش‌های خرید مقرون به صرفه تر از این مجموعه می‌توان به کد تخفیف اسنپ فود اشاره کرد. کد‌های تخفیف متنوع اسنپ فود را نه تنها برای سفارش غذا بلکه برای خرید قهوه، شیرینی جات، میوه و سبزی، نان تازه و آجیل هم می‌توانید به کار ببرید. تنها چیزی که باید در نظر داشته باشید شرایط استفاده از هر کد تخفیف است. حواستان باشد که انتخاب کد را مطابق با نیاز خود انجام دهید. مناسب بودن برای خرید اول، خرید غیر اول، سفارش شیرینی، غذا و ... از نکاتی است که باید مد نظر داشته باشید.

با کد تخفیف اسنپ ارزان تر سفر کنید

در ابتدا نیز به شما گفتیم که کد‌های تخفیف اسنپ برای دریافت خدمات متنوع این اپلیکیشن در دسترس قرار می‌گیرند. اسنپ تریپ یکی از زیر مجموعه‌های این اپلیکیشن است که به شما کمک می‌کند تا یک سفر جذاب را با کم ترین هزینه برنامه ریزی کرده و همه هزینه‌های مسافرت خود را به بهترین نحو مدیریت کنید. همانطور که می‌دانید تجربه یک سفر لذتبخش حتی برای چند روز نیازمند داشتن یک برنامه صحیح و مشخص است.

اسنپ تریپ به شما کمک می‌کند تا در اولین قدم رفت و برگشت خود را تا مقصد تسهیل کنید. از طریق این پلتفرم می‌توانید بلیط اتوبوس، قطار و یا هواپیما را با کد تخفیف اسنپ تریپ خریداری کنید. در اقدام بعدی باید محل اقامت خود را تعیین کنید. اسنپ تریپ در این موضوع نیز با امکان رزرو هتل و اقامتگاه با کد تخفیف در کنار شما خواهد بود. علاوه بر این، رزرو انواع تور‌های مسافرتی نیز در این مجموعه امکان پذیر است.

تخفیف اسنپ

کد تخفیف

شرایط خرید

میزان تخفیف

کد تخفیف اولین سفر اسنپ

snp100

بدون محدودیت

100درصد تا سقف 30 هزار تومان

کرایه وانت بار اسنپ

VAQP-4F

بدون محدودیت

50 درصد تا سقف 40 هزار تومان

کد تخفیف اولین خرید اسنپ اکسپرس

offC2QKWDRD

حداقل خرید 100 هزار تومان

40 هزار تومان

کد تخفیف اولین سفارش از اسنپ فود

Snapp-Food

حداقل خرید 170 هزار تومان

60 هزار تومان

اولین خرید بلیط پرواز داخلی از اسنپ تریپ

AFOF100B

بدون محدودیت

100 هزار تومان

فیلیمو، بهترین آثار جهان تنها با چند کلیک

untitled

در پایان، به یک سایت جذاب، پر طرفدار و بسیار محبوب می‌رسیم. فیلیمو، پلتفرمی ‌برای تجربه لحظاتی بی نظیر و دلنشین در قلب سینمای ایران و جهان است. پلتفرم فیلیمو یکی از آن سایت‌هایی است که داشتن اشتراک آن برای علاقه مندان به فیلم و سریال ضروری محسوب می‌شود. با عضویت در این سایت به دنیایی از فیلم و سریال‌های متنوع دسترسی خواهید داشت. در فیلیمو برای دیدن اثر ایرانی یا خارجی محبوب خود تنها به چند دقیقه زمان و یک جست و جوی ساده نیاز خواهید داشت.

هیچ تفاوتی ندارد که اثر نمایشی مورد علاقه شما چه چیزی باشد. انیمیشن، فیلم مستند، برنامه‌های گفت و گو محور و مسابقات، فیلم‌های سینمایی و یا سریال‌ها در ژانر‌های مختلف کمدی، جنایی، اکشن، درام، رمانتیک و ... به هر حال می‌توانید آن را در فیلیمو پیدا کنید. برای تماشای بهترین آثار ایران و جهان در این پلتفرم تنها با خرید اشتراک نیاز دارید. فراموش نکنید که با داشتن کد تخفیف فیلیمو می‌توانید این اشتراک را با صرف هزینه کم تری تهیه کنید.

تخفیف اشتراک فیلیمو

کد تخفیف

شرایط استفاده

میزان تخفیف

کد تخفیف اشتراک یک ماهه فیلیمو

gnf

بدون محدودیت

20 درصد

کد تخفیف فیلیمو سه ماهه

dpi99

بدون محدودیت

50 درصد

کد تخفیف اشتراک فیلیمو رایگان

nfre8

3 روزه

100 درصد

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار