| کد مطلب: ۱۰۹۸۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد

بازیکن اخراجی قلعه نویی دنیا را حیرت زده کرد!

احمد نوراللهی در هفته‌های اخیر بهترین بازیکن الوحده بوده و در کنار گل‌های مهمی که به ثمر رسانده پاس گل‌های حیاتی‌ای را هم ارسال کرده است.

بازیکن اخراجی قلعه نویی دنیا را حیرت زده کرد!

به گزارش آرمان ملی آنلاین،  تیم الوحده امارات این روز‌ها اوضاع چندان خوبی ندارد. آن‌ها در پنج مسابقه اخیر خود در لیگ تنها یک پیروزی داشته‌اند و در نیمه‌نهایی لیگ‌کاپ هم مقابل الوصل مغلوب شدند. با این وجود احمد نوراللهی، ستاره اصلی عنابی‌ها طی هفته‌های اخیر بوده است. ستاره ایرانی این تیم اماراتی در دیدار‌های رسمی و دوستانه نمایش درخشانی داشته است.

بازیکن مغضوب امیر قلعه‌نویی پس از کنار گذاشته شدن از تیم ملی و همچنین از دست دادن فرصت حضور در جام ملت‌های آسیا انگیزه ویژه‌ای به دست آورده و روندی کاملا مثبت را در پیش گرفته است. نوراللهی در ۱۰ بازی اخیر رسمی و دوستانه تیمش در رویداد‌های مختلف ۶ گل زده و پنج پاس گل ارسال کرده است.

از بریس مقابل الجزیره تا دبل‌پاس گل مقابل خورفکان

شماره هفت ۳۱ ساله الوحده در جدال با امارات یک گل زد و یک پاس گل داد. او در بازی مقابل النصر موفق با وجود نمایش خوبی که داشت موفق به زدن گل نشد. یک پاس گل مقابل الوصل، مقدمه‌ای بود برای درخشش بزرگ در جدال با الجزیره که منجر به بریس نوراللهی شد. احمد نوراللهی مقابل العین یک پاس گل ارسال کرد و در دوئل با خورفکان ۲ پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش فرستاد تا نشان دهد به بهترین شکل وظیفه یک هافبک را به منصه ظهور می‌گذارد.

الوحده در دیداری دوستانه به مصاف الزمالک و الاتفاق رفت که نوراللهی موفق شد مقابل تیم مصری یک گل زیبا از روی یک توپ‌ربایی فوق‎‌العاده به ثمر برساند. الوحده برابر الوصل و شارجه موفق به کسب پیروزی نشد، اما هافبک ایرانی‌اش در هر ۲ مسابقه تک گل تیم را وارد دروازه حریف کرد. یک گل از روی نقطه پنالتی بود و گل دیگر ماحصل سرعت عمل و چارچوب‌شناسی فوق‌العاده بازیکنی بود که در بهترین فرم یک سال اخیر خود به سر می‌برد.

آقای میانه میدان الوحده، در دورترین نقطه نسبت به تیم ملی

بازیکن سابق پرسپولیس در تیم گوران توفگدزیچ، نقشی محوری دارد. او در قامت یک هافبک باکس‌توباکس با آزادی عمل بالا هم یاری‌رسان خط دفاعی به حساب می‌آید و هم وظیفه بازی‌سازی را به عهده دارد و هم می‌تواند با توجه به شم گلزنی فراوانش به محوطه جریمه حریف وارد شود و ضربه نهایی را وارد کند. این روز‌های خوب باشگاهی در شرایطی برای نوراللهی رخ می‌دهد که احتمالا دیگر آینده‌ای در تیم ملی نخواهد داشت. با توجه به سن‌وسال احمد و همچنین موضعی که امیر قلعه‌نویی در قبال او دارد، باید درصد کمی را برای بازگشت او به ترکیب تیم ملی قائل شویم. با این حال نمایش این بازیکن خوش‌اخلاق در عرصه باشگاهی قابل ستایش است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار