| کد مطلب: ۱۰۹۸۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

نمی‌توانند درباره انسداد مرزها برای ما تعیین تکلیف کنند

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: برای انسداد مرزها دیگران نمی‌توانند برای ما تعیین تکلیف کنند چرا که در تمام کشورها برای ایجاد امنیت این کار متداول است و کسی هم نمی‌تواند اعتراض کند.

نمی‌توانند درباره انسداد مرزها برای ما تعیین تکلیف کنند

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از ایرنا ، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سفر به مرز ایران و افغانستان، انسداد نوار مرزی دو کشور را از مهمترین طرحهای ملی کشور دانست و گفت: در طرح انسداد مرزهای شمال شرق کشور که به طول ۷۴ کیلومتر است توسط یگان‌های مهندسی در حال اجرا است.

سرتیپ حیدری افزود: همه کشورهای هم‌مرز جمهوری اسلامی به حسن همجواری همیشه احترام گذاشته و احترام می‌گذاریم و هیچ زمانی جمهوری اسلامی قصد تهدید، تعدی، تجاوز و تصرف یک وجب از خاک و سرزمین کشورهای همسایه نداشته و ندارد.

در ادامه فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تامین امنیت پایدار رسالتی است که بر دوش نیروهای مسلح است و این امنیت پایدار زمانی با پهپاد یا با دوربین انجام می‌شود و زمانی هم با حضور فیزیکی با انسداد مرزها صورت می گیرد؛ بنابراین دیگران نمی‌توانند برای ما تعیین تکلیف کنند که قرار است ما در مرزهای خود چه کاری انجام دهیم.

وی تاکید کرد: اینکه ما می‌خواهیم در مرزهای خود امنیت ایجاد کنیم تشخیص نظام مقدس جمهوری اسلامی است که چگونه می‌خواهد این کار را انجام دهد.

سرتیپ حیدری گفت: می‌خواهیم در مرزهایمان انسداد انجام دهیم و مبادرت به این کار هم داریم چرا که در تمام کشورها متداول است که با اختیار و طرح و برنامه خود انسداد مرز ایجاد می کنند.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار