| کد مطلب: ۱۰۹۵۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد

هشدار حزب الله به تداوم رفتار امریکا

حزب‌الله لبنان ضمن محکومیت شدید تجاوزهای اخیر آمریکا به عراق و سوریه تاکید کرد که این اقدامات منجر به گسترش درگیری در منطقه می‌شود.

هشدار  حزب الله به تداوم رفتار امریکا

 

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از ایسنا، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای «تجاوز آشکار آمریکا به سوریه و عراق که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از مردم شد» را به شدت محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: اقدام آمریکا نقض آشکار حاکمیت ۲ کشور بوده و تجاوز به امنیت و وحدت اراضی آن‌ها به شمار می‌رود و این تجاوز منجر به بی‌ثباتی در منطقه خواهد شد.

حزب الله همچنین خاطرنشان کرد: هدف از این تجاوزها ایجاد توجیه‌های بی‌اساس برای تداوم اشغالگری آمریکا در مناطق متعدد عراق و سوریه است و این امر بر خلاف اراده ملت ۲ کشور است. تجاوزهای آمریکا به عراق، سوریه و یمن ادعاهای کذب این کشور مبنی بر عدم تمایلش برای گسترش دایره جنگ را برملا می‌کند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: تجاوزهای آمریکا در تشدید درگیری، تنش و جنگ در منطقه سهیم خواهد بود و ما بر این باوریم که این تجاوز باعث می‌شود مردم عراق و سوریه به خط مشی مقاومت پایبند باشند تا کشورهای خود را از اشغالگری آمریکا آزاد کنند.

ارتش و سران آمریکا روز شنبه از حملات به مواضعی در مرز سوریه و عراق در پی کشته‌شدن سه نظامی آمریکایی در حمله پهپادی روز هشتم بهمن ماه به پایگاه آمریکا در مرز سوریه و اردن خبر دادند و مدعی شدند ۸۵ هدف متعلق به نیروهای مقاومت را هدف قرار داده‌اند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار