| کد مطلب: ۱۰۹۱۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد

استغفار کنید باران ببارد

امام جمعه شیراز ضمن تبریک ایام مبارک ماه رجب، در اهمیت روز‌های اعتکاف سخن گفت و مقاومت غزه را برگرفته از مکتب امام حسین (ع) عنوان کرد.

استغفار کنید باران ببارد

آیت الله آیت الله دژکام  به مباحث پیرامون مسئله خانواده و سیاست کلی خانواده در حکومت اسلامی پرداخت و گفت: هفته آینده روز میلاد سرتاسر سرور امیرالمومنین علی ابن ابی طالب (ع) است، این افتخار برای پدر در جامعه ما پیدا شده است که روز میلاد حضرت علی (ع) روز پدر است. عنوان پدر برای یک مرد آن وقتی پیدا می‌شود که صاحب فرزند شود.

وی بیان اینکه امروز رساندن پیام‌های ۱۲۴هزار پیغمبر به عهده روحانیت است، گفت: در جامعه بشری اگر کفر، ظلم، فحشا و منکرات رواج پیدا کرد، چه به سر بشر می‌آید؟ اگر می‌خواهیم جلوی این همه خرابی را بگیریم، بنا به فرموده حضرت نوح (ع) باید استغفار کنیم. گناه در این عالم تاثیرات بسیار بدی دارد و انسان امکان دارد خطا کند و به محض اینکه کسی خطا کرد، استغفار کند که این استغفار خیلی برکات دارد.

امام جمعه شیراز درباره نگرانی این روز‌های مردم به علت کاهش چشمگیر باران رحمت الهی اظهار کرد: خشکی آسمان و انقطاع نسل، نتیجه کار‌هایی است که ما انجام داده‌ایم و به خاطر گناهان است؛ بنابراین باید استغفار کنیم چرا که خداوند متعال بخشاینده است و اگر استغفار کنیم باران از آسمان می‌بارد. نیاز داریم به اینکه به درب خانه خدا برویم و استغفار کنیم، به واسطه استغفار خداوند متعال مال شما را زیاد می‌کند.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار