| کد مطلب: ۱۰۹۰۰۵۰
لینک کوتاه کپی شد

ستاره پرسپولیس منتظر سردار آزمون!

وینگر ملی‌پوش پرسپولیس به دنبال رسیدن به ترکیب تیم ایران در جام ملت‌ها است.

ستاره پرسپولیس منتظر سردار آزمون!

 درخشش مهدی ترابی در پرسپولیس کاری کرد تا امیر قلعه‌نویی مثل کارلوس کی‌روش او را در فهرست نهایی جام ملت‌های آسیا قرار بدهد و این بازیکن هم با انگیزه زیادی مشغول به تمرین در قطر است تا بتواند خودش را به کادر فنی اثبات کند و جلوتر از مهره‌هایی مثل محمد محبی، مهدی قایدی و ... به ترکیب برسد.

مهدی ترابی در حالی خودش را برای جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند که امید زیادی دارد پس از نمایش موثر در پرسپولیس و مثل دیدار تدارکاتی اخیر تیم ملی برابر اندونزی، در مسابقه یکشنبه شب مقابل فلسطین هم در جمع 11 نفر اصلی ایران بماند و با تلاش زیاد در تمرینات، جایگاه ثابتی پیدا کند.

این بازیکن در نخستین مسابقه تیم ملی در جام ملت‌های آسیا 2019 حضور ثابت در ترکیب مقابل یمن داشت ولی در دومین دیدار برابر ویتنام به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت که پنج دقیقه پس از ورود به بازی توانست پاس گل دوم ایران را به سردار آزمون بدهد

ترابی که در زمان سرمربیگری امیر قلعه‌نویی در تیم ملی هشت بازی انجام داده و مقابل تیم‌های آنگولا (2 بار) و قرقیزستان پاس گل داده، امیدوار است مثل دوره گذشته جام ملت‌ها، دوباره پاس گل بدهد و سردار، مهدی طارمی و ... را در موقعیت گلزنی بگذارد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار