| کد مطلب: ۱۰۹۰۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد

خشم سوری ها از تجاوز یه یمن

وزارت خارجه سوریه حمله متجاوزانه آمریکا و انگلیس به یمن را محکوم و آن را تلاش ناکامی برای منحرف کردن توجه افکار عمومی جهانی از جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه دانست.

  خشم سوری ها از تجاوز یه یمن

 

به گزارش  آرمان ملی آنلاین به نقل  ازایسنا، وزارت خارجه سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما حملات آمریکا و انگلیس به شهرهای یمن را که اقدامی تجاوزکارانه علیه ملت یمن و تهدیدی علیه امنیت و ثبات در منطقه دریای سرخ است، محکوم می‌کنیم. این تجاوز تلاش ناکامی برای منحرف کردن افکار عمومی جهانی از جنایت‌های اسرائیل علیه ملت فلسطین است. آمریکا با این جنایت بار دیگر ثابت کرد که شریک تجاوز اسرائیل علیه غزه است.

به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، در بیانیه این وزارتخانه آمده است: ما اظهارات نمایندگان دولت آمریکا را که از مقامات رژیم اشغالگر حمایت کرده و قوانین بین‌المللی را زیر پا می‌گذارند، جنایت‌های وحشیانه ضد بشری اسرائیل را نادیده می‌گیرند و تلاش می‌کنند تا اسرائیل از مجازات در امان بماند، محکوم می‌کنیم.در ادامه این بیانیه تاکید شده است: ما از اقدام آفریقای جنوبی علیه اسرائیل در دیوان بین‌المللی دادگستری استقبال می‌کنیم. چنین اقدامی مجازات اسرائیل را به خاطر جنایت‌هایش علیه ملت فلسطین در طول ۷۵ سال تضمین می‌کند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار