| کد مطلب: ۱۰۸۸۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد

مهران غفوریان: علی کریمی در تیمارستان بستری شود

مهران غفوریان به جنایت تروریستی کرمان واکنش نشان داد و گفت: اگر کسی حتی با جمهوری اسلامی مخالف است، نباید برای کشتار مردم ابراز خوشحالی کند.

مهران غفوریان:  علی کریمی در تیمارستان بستری شود

 بازیگر سینما و تلویزیون به افرادی همچون علی کریمی که از این کشتار ابراز خوشحالی کرده اند واکنش داد و اظهار داشت: هرکسی که از کشته شدن مردم بی‌دفاع، بی‌گناه و مظلوم خوشحال شود، با آن کسی که مرتکب این جنایت شده است، هیچ تفاوتی ندارد. کسی هم که بمب گذاری کرده، از منفجر شدن آن بمب و کشتار آن مردم خوشحال شده است.

مهران غفوریان تصریح کرد: قتل‌عام این مردم خوشحالی ندارد؛ حال این مردم به هر دلیلی در آن مکان حضور داشته‌اند. چه فرقی می‌کند که این مردم برای چه به آن مکان رفته‌اند؟ مگر در اصل موضوع تغییری ایجاد می‌شود؟ مگه می‌توان صورت مسئله را پاک کرد؟ مگر در همه جای دنیا دم از مبارزه با تروریست نمی‌زنند؟ مگر این ترور نیست؟ مگر این عمل، تروریستی نیست؟ من نمی‌فهمم که یک ایرانی، چگونه می‌تواند از کشته شدن هم‌وطنان خود خوشحال شود؟ یک انسان، چگونه می‌تواند از کشته شدن انسان‌ها ابراز شادی کند؟ وقتی به این موضوع فکر می‌کنم عصبانی می‌شوم.

غفوریان خطاب به علی کریمی گفت: من شخصاً با گرایش سیاسی و عقاید او کاری ندارم؛ اما این یک مسئله انسانی است. اصلاً او مخالف جمهوری اسلامی است، اما این افراد مردم بی‌گناه هستند.

وی افزود: کسی را که از کشتار انسان‌های بی‌گناه ابراز شادی می‌کند، باید در تیمارستان و به دور از دیگر بیماران روانی بستری کرد. واقعا این را نمی‌توان درک کرد. اصلاً احساسات را کنار بگذاریم، عقل را چه کنیم؟ شرم بر کسانی که از کشتار این مردم مظلوم به دست تروریست‌های کثیف، استفاده ابزاری و سیاسی می‌کنند.

 

منبع : فارس

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار