| کد مطلب: ۱۰۸۷۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد

قول قالیباف برای تصویب لایحه امنیت بانوان

رئیس مجلس گفت: تامین امنیت زنان در برابر هرگونه رفتار نادرست و آسیب‌زا و هرگونه بی‌حرمتی در محیط خانه، کار و جامعه هدف اصلی این لایحه است و تصویب آن گام بلندی در راستای تامین کرامت زنان و مادران ایرانی و افزایش رضایت و آرامش آنها خواهد بود.

قول قالیباف برای تصویب لایحه امنیت بانوان

به گزارش آرمان ملی آنلاین: قالیباف رئیس مجلس تاکید کرد: تصویب قانون دقیق برای مقابله با سوءرفتار علیه بانوان مطالبه‌ای است که رهبر معظم انقلاب نزدیک به ۳ دهه پیش آن را مطرح کردند. مجلس شورای اسلامی خود را مکلف می‌داند تا به‌سرعت فرایند تصویب جزئیات لایحه «ارتقای امنیت زنان در برابر سوءرفتار» را به اتمام رساند.به گزارش جماران؛ "رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مهم‌ترین مظاهر اتحاد و مشارکت ملی، شرکت در انتخابات می‌باشد و اولویت اول برای همه فعالان و جریان‌های سیاسی باید افزایش مشارکت مردم در انتخابات باشد.

*سوء استفاده از زنان

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: تصویب قانون دقیق برای مقابله با سوء رفتار علیه بانوان مطالبه‌ای است که رهبر انقلاب قریب به سه دهه گذشته بر روی آن تاکید داشتند. با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب در دیدار با اقشار مختلف بانوان بر لزوم تصویب قوانین سخت برای حفظ امنیت و آرامش زنان در محیط خانواده و جامعه و پیشبرد قانونی که اکنون در دست بررسی مجلس است مجلس شورای اسلامی خود را مکلف می‌داند تا با سرعت فرآیند تصویب جزییات این لایحه را به اتمام برساند"وی در ادامه تاکید کرد: تامین امنیت زنان در برابر هرگونه رفتار نادرست و آسیب‌زا و هرگونه بی‌حرمتی در محیط خانه، کار و جامعه هدف اصلی این لایحه است و تصویب آن گام بلندی در راستای تامین کرامت زنان و مادران ایرانی و افزایش رضایت و آرامش آنها خواهد بود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار