| کد مطلب: ۱۰۸۷۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد

علی محمدنمازی درگفت و گو با«آرمان ملی آنلاین»:

رد صلاحیت روحانی به ضرر تندروهاست/ روحانی جانشین هاشمی نخواهد شد/ تنها رقیب روحانی عدم مشارکت است

علی محمد نمازی در گفت و گو با آرمان ملی آنلاین گفت: «به ضرر تندروهاست که روحانی رد صلاحیت شود. چرا که اگر او رد شود حق دارد که اعلام کند که رای داشته و اجازه ندادند که مردم در انتخابات شرکت کرده و به من رای دهند.»

رد صلاحیت روحانی به ضرر تندروهاست/ روحانی جانشین هاشمی نخواهد شد/ تنها رقیب روحانی عدم مشارکت است

آرمان ملی آنلاین: روحانی پا به عرصه سیاست گذاشته است. اگر چه او هیچ‌گاه از صحنه سیاسی قهر نکرده بود اما نامزدی او در مجلس خبرگان رهبری موجب شده مخالفانش قلم به دست گرفته و علیه روحانی به مخالفت بپردازند. برخی معتقدند حسن روحانی می‌خواهد جانشین هاشمی رفسنجانی در افکار عمومی شود. علی محمد نمازی فعال سیاسی معتقد است روحانی نمی‌تواند این جایگاه را برای خود ایجاد کند اما حاکمیت باید او را تایید صلاحیت کند.

* روحانی در تراز هاشمی نیست

 علی محمد نمازی فعال سیاسی اصلاح‌طلب و عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی به «آرمان ملی آنلاین» گفت: آقای روحانی در ترازی نیست که بتواند نقش آقای هاشمی رفسنجانی را  درتعامل بین ملت و حاکمیت  بازی کند. البته اخیرا آقای روحانی اعلام کرده که اگر اکثریت در  صحنه نباشند، کاندیدای اقلیت برنده می‌شود. این سخن آقای روحانی جالب است. آقای روحانی در انتخابات خبرگان در میان کاندیدای یک دست می‌تواند  موجب رقابت در انتخابات شود.

* ملاک شایسته سالاری است، روحانی را تایید کنید

 این فعال سیاسی افزود: آقای روحانی به میدان آمده و هر روز صحبت‌هایی در مورد انتخابات انجام می‌دهد. در برابر برخی مخالفان وی خواستار رد صلاحیت روحانی هستند. این درحالی است که حاکمیت باید روحانی را تایید کند  چرا که ایشان چندین بار است که عضو خبرگان رهبری هستند. علاوه بر این چندین دور هم در شورای امنیت ملی حضور داشته و دو دور هم رئیس جمهور بودند.  درکشوری که شعار شایسته سالاری داده می‌شود نباید به راحتی افراد را کنار گذاشت.

* رقیب روحانی عدم مشارکت است

 نمازی تاکیدکرد: روحانی باید تایید شود چرا که رقیب او کاندیداها نیستند، رقیب روحانی فضای سرد و یخبندان عرصه انتخابات است. زمانی که آمارها نشان می‌دهد تمایل به حضور در انتخابات هر لحظه کمتر می‌شود در نتیجه باید اجازه دهند روحانی وارد عرصه شود و بررسی کنند که آیا مردم پای صندوق‌ها آماده می‌شوند یا نه؟

* رد شدن روحانی به ضرر تندروهاست

 اگر روحانی در این فضا رای بیاورد و به خبرگان راه یابد این رای آوردن با ارزش است. البته به ضرر تندروهاست که روحانی رد صلاحیت شود. چرا که اگر او رد شود حق دارد که اعلام کند که رای داشته و اجازه ندادند که مردم در انتخابات شرکت کرده و به من رای دهند.

 

 

نویسنده : احسان اسقایی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار