| کد مطلب: ۱۰۸۵۵۵۸
لینک کوتاه کپی شد

گله شدید یک استقلالی از حواله خودرو

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره ابطال مجوز واردات خودرو بازیکنان تیم ملی صحبت کرد.

گله شدید یک استقلالی از حواله خودرو

رضا عنایتی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فولاد اظهار داشت: الان باید (برای درگذشت برادرزاده‌اش) به مشهد می‌رفتم، اما به‌خاطر بازی با فولاد از برادر عزیزم عذرخواهی کردم و امیدوارم غم آخرش باشد. همه ما حساسیت این مسابقه را درک می‌کنیم. فولاد یکی از تیم‌های ریشه‌دار، با امکانات و بازیکنان خوب است.

وی با اشاره به فاصله کم خودروسازان با فولاد خوزستان بیان کرد: فولاد در فصل جاری تقریباً با ما هم‌امتیاز است و اگر پیروز شویم، شرایط خوبی در جدول خواهیم داشت. مصدومیت‌ها برای ما آزاردهنده است و مجبوریم از بازیکنان در پُست‌های غیرتخصصی استفاده کنیم. مصدومان پیکان بین یک تا چهار ماه دور از میادین هستند و خیلی از آنها در نیم‌فصل دوم به ما اضافه می‌شوند.

سرمربی پیکان با تمجید از عملکرد شاگردانش خاطرنشان کرد: همه دوستان در هفته‌های اخیر اذعان کردند که پیکان خوب بازی می‌کند، اما وقتی این مسئله به پیروزی منجر نمی‌شود، ما را نگران می‌کند. می‌دانیم جذب بازیکن در نیم‌فصل چقدر دشوار است، اما تلاش می‌کنیم نقاط ضعف خودمان را پوشش بدهیم. جذب بازیکن در نیم‌فصل شرایط سخت و ویژه‌ای می‌طلبد و در جذب بازیکن باید بسیار حساس باشیم.

عنایتی از قضاوت داوران دیدارهای پیکان انتقاد و تصریح کرد: چون جنجال نمی‌کنیم، دوستان تصور نکنند که نمی‌توانیم صحبت کنیم. به قانون صحبت نکردن درباره داوری احترام می‌گذاریم، اما این مسئله باعث نمی‌شود در هر بازی، شرایط سختی برای پیکان ایجاد کنند و درباره آن حرفی نزنیم. مدیریت باشگاه هم باید جدی‌تر باشد. پنالتی نگرفتن و کار پیکان را سخت کردن، دور از انصاف است و دوستان روی این موضوع بیشتر دقت کنند.

وی ضمن گلایه از برنامه سازمان لیگ گفت: عجیب است که چرا پیکان باید زودتر از همه تیم‌ها بازی کند. تیم‌های پایین جدول باید در یک روز بازی کنند و می‌خواهم از سهیل مهدی (سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ) در این باره سؤال شود. ما دو بازی دیگر تا نیم‌فصل پیش رو داریم؛ بقیه تیم‌ها سه دیدار. شاید سازمان لیگ دلیل موجهی داشته باشد. این اتفاق فیرپلی (جوانمردانه) نیست. امیدوارم کمک داور ویدیویی (VAR) به فوتبال ایران بیاید تا حقی از تیمی ضایع نشود.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در واکنش به خبرنگاری که خودخواهی بازیکنان را یکی از دلایل اصلی ناکامی خودروسازان دانست، عنوان کرد: چنین حسی ندارم. شاید بازیکنان هنگام ورود مربی جدید استرس داشته باشند و بخواهند خودشان را نشان بدهند. کسی قرار نیست انتخاب شود و باید یک کار تیمی انجام بدهیم. استرس در تیم وجود دارد و هر چه به پایان بازی نزدیک می‌شویم، استرس بچه‌ها بیشتر می‌شود. به نظرم همه مشکلات با یک پیروزی حل می‌شود.

عنایتی با اشاره به آمار پیکان در سه هفته گذشته اظهار داشت: ما هشت یا 9 موقعیت گلزنی بالای 80 درصد داشتیم که به بار ننشست. بازیکنان در این شرایط دچار استرس می‌شوند و برای حل آن تلاش می‌کنیم. بازیکنان دچار غرور و خودخواهی نیستند و یک هدف را دنبال می‌کنند. به آنها ایمان دارم و امیدوارم این مسئله را حل کنیم.

وی درباره پیش رو بودن مسابقات جام ملت‌های آسیا و شرایط تیم ملی ایران تصریح کرد: دعای خیر مردم و حمایت رسانه‌ها همیشه وجود داشته و باید به سمت ابزار مناسب حرکت کنیم. اگر به امکانات توجه نکنیم، شرایط مشابه سال‌های اخیر تیم‌های رده‌های مختلف ایران تکرار می‌شود. ما نسبت به فوتبال آسیا به طرز وحشتناکی پسرفت می‌کنیم. تنها چیزی که برای دوستان اهمیت دارد، این است که انتظارات را از تیم ملی بالا ببریم.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار