| کد مطلب: ۱۰۸۴۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد

دختران تماشاچی دربی شانس آوردند، دزدها در کمین بودند

یک مرد و ۶ زن تبهکار نقشه کشیده بودند تا برای دربی به استادیوم آزادی رفته و اموال تماشاچیان زن را سرقت کنند اما پیش از اجرای نقشه‌شان دستگیر شدند

دختران تماشاچی دربی شانس آوردند، دزدها در کمین بودند

از اوایل امسال پلیس پایتخت در جریان همشهری آنلاین نوشت: سرقت‌های سریالی از زنان در ایستگاه‌های بی‌آرتی قرار گرفت. تحقیقات در این پرونده زیر نظر قاضی محمد ولی بیرانوند بازپرس شعبه هفتم دادسرای ویژه سرقت ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل دو زن هنگام سرقت از مسافری در یکی از ایستگاه‌ها دستگیر شدند. این دو زن با نزدیک شدن به طعمه خود، گوشی موبایل وی را از داخل جیبش بیرون آوردند اما مالباخته سر بزنگاه مچ سارق را گرفت و همین موجب دستگیری زنان تبهکار شد.

متهمان که دخترخاله هستند اعتراف کردند که از اعضای یک باند جیب‌بری هستند. باندی که سرکردگان آن زوجی جوان هستند که با آنها نسبت فامیلی دارند. با این اطلاعات اعضای دیگر باند نیز دستگیر شدند و در بازجویی‌ها به سرقت و جیب‌بری از زنان در اتوبوس‌ها و ایستگاه‌های بی آرتی، مراسم ختم بازیگران و افراد سرشناس، مراسم تشییع جنازه افراد معروف و ... اعتراف کردند و برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند. یکی از سارقان گفت :ما قرار بود برای دربی برویم استادیوم آزادی. می‌خواستیم آن روز کار کنیم و اموال زنان تماشاچی را به سرقت ببریم. برای این کار کلی تمرین کرده بودیم و بی‌صبرانه منتظر پنج شنبه بودیم و حتی بلیط هم تهیه کرده بودیم اما دستگیر شدیم.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار