| کد مطلب: ۱۰۸۲۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد

موقعیت مکانی دقیق هتل استقلال

هتل استقلال تهران را می‌توان یکی از بهترین و بزرگ‌ترین هتل‌های ایران دانست‌. این هتل 5 ستاره در تهران و در منطقه پارک وی واقع شده است. هتل استقلال که از هتل‌های تراز بالای تهران است، تا به حال محل برگزاری بسیاری از رویدادهای مهم سیاسی و تجاری نیز بوده است.

موقعیت مکانی دقیق هتل استقلال

این هتل از 2 برج شرقی و غربی تشکیل شده و 504 اتاق دارد. این تعداد اتاق و فضا، هتل استقلال تهران را در زمینه ظرفیت بی‌همتا کرده است. معمولا اتاق‌های زیادی از این هتل تا به حال پذیرای مهمان‌های خارجی و البته مقام‌های بلند پایه داخلی بوده‌اند.

هتل استقلال تهران چه خدماتی ارائه می‌کند؟

هتل 5 ستاره استقلال همواره سعی کرده است خدمات و امکانات خود را مطابق با جدیدترین متدهای دنیا و نیازها و خواسته‌های مشتریان بروزرسانی کند. در ادامه برخی از خدمات اصلی هتل استقلال تهران را مورد بررسی قرار خواهیم داد، از جمله:

  • رستوران و کافی شاپ استقلال
  • باشگاه ورزشی و استخر مجهز
  • مراکز تجاری تفریحی
  • خدمات بیزینسی
  • لابی مجهز و اینترنت پرسرعت
  • خدمات لاندری و خشکشویی

رستوران و کافی شاپ هتل استقلال

یکی از نکات جذاب در مورد هتل استقلال، وجود چندین رستوران مختلف مخصوص مهمانان داخلی و خارجی است. از جمله:

  • رستوران فصلی گیله وا
  • رستوران چینی
  • رستوران لبنانی
  • رستوران سیتادل
  • رستوران ترکی

در این رستوران‌ها انواع غذاهای بین المللی در آن‌ها طبخ می‌شوند. کافی شاپی که در لابی هتل استقلال قرار دارد، بهترین و گواراترین نوشیدنی‌ها و دسرها را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. البته لذت میل کردن این دسرها در فضایی که موسیقی زنده و نوای پیانو جریان دارد را نباید فراموش کرد. هم کافی شاپ و هم رستوران این هتل با حضور کادر حرفه‌ای و مجرب، فضایی بسیار لذت بخش و خاطره انگیز برای مشتریان ایجاد کرده‌اند.

باشگاه ورزشی و استخر مجهز

اگر ورزش در برنامه هر روز شما گنجانده شده است، نگران عقب افتادن از آن در سفر به تهران نباشید. در هتل استقلال تهران باشگاهی مجهز برای انجام ورزش‌های تناسب اندام، به صورت لوکس طراحی شده است.

معمولا گشت و گذار در شهر تهران برای یک روز کامل، خستگی زیادی برای مسافران خواهد داشت. در این شرایط یک استخر در کنار مرکز ماساژ که به انواع ماساژ مجهز است، می‌تواند خستگی را از تن مسافران بیرون بیاورد. البته آکادمی تنیس این هتل را نباید فراموش کرد، این آکادمی هر روزه پذیرای افرادی از داخل و حتی خارج از هتل می‌باشد.

مراکز تجاری تفریحی

در هتل استقلال فروشگاه‌های لوازم دستی، محصولات چرمی، خشکبار، لباس، تابلو نقاشی و خرید هدیه وجود دارد و مسافران می‌توانند به جای اینکه ساعت‌ها در ترافیک رسیدن به مراکز خرید معطل شوند، سوغاتی و هدایای مورد نیازشان را از همان هتل خریداری کنند.

خدمات بیزینسی

همانطور که پیشتر اشاره کردیم، هتل استقلال تهران محل برگزاری بسیاری از همایش‌ها داخلی و خارجی است. معمولا افرادی که در این هتل اقامت دارند، برای تجارت و انجام کارهای بیزینسی به تهران آمده‌اند.

از همین‌رو این هتل خدماتی مانند تاکسی سرویس 24 ساعته، خدمات تبدیل ارز، صندوق امانات، شعب برخی از بانک‌های معروف، بیزینس سنتر و پارکینگ خصوصی را برای مسافران خود در نظر گرفته است تا آن‌ها با خیالی راحت از مسافرت و تجارت خود لذت ببرند.

لابی مجهز و اینترنت پرسرعت

لابی یکی از مهم‌ترین مکان‌ها در هر هتلی است؛ زیرا بسیاری از جلسات کوتاه کاری و دیدارهای دوستانه در آن صورت می‌گیرد. این هتل لابی جذاب و لوکسی دارد. مسافران در لابی هتل استقلال به اینترنت پرسرعت دسترسی دارند.

کافی نت، خدمات پرینت و فکس از دیگر امکاناتی هستند که برای راحتی بیشتر مهمانان در لابی هتل فراهم شده‌اند.

خدمات لاندری و خشکشویی

در برخی از هتل‌ها خدمات لاندری و شستشوی لباس‌ها برای مهمانان نیز صورت می‌گیرد. در هتل استقلال تهران این خدمات برای مهمانان داخلی و خارجی انجام می‌پذیرد.

در برج شرقی هتل استقلال اقامت کنیم یا برج غربی؟

هتل هیلتون معروف همان برج غربی هتل استقلال است که در سال 1341 ساخته شده و برج شرقی نیز در سال 1351 مجدد ساخته شد، تفاوت این 2 برج در چشم‌اندازهای‌شان است. اگر دوست دارید که شهر تهران ویوو اتاق شما باشد، در برج غربی اقامت کنید؛ اما اگر دیدن کوه‌های تهران برا‌یتان جذابیت دارد، به فکر رزرو اتاق از برج شرقی باشید.

هتل استقلال در کجای تهران قرار دارد؟

در مورد موقعیت مکانی این هتل باید بگوییم که هتل استقلال در یکی از بهترین موقعیت‌های جغرافیایی شمال شهر تهران قرار دارد، این هتل با مراکز تفریحی و تجاری مهم تهران تنها چند دقیقه فاصله دارد.

تله کابین تهران، توچال، پارک ارم و پارک آب و آتش، از مکان‌های تفریحی هستند که بسیار نزدیک به هتل استقلال تهران قرار دارند. همچنین هتل استقلال دسترسی خوبی به بازارهای خرید تجریش و خیابان فرشته دارد و مسافران برای خرید لباس و سایر موارد مورد نظرشان می‌توانند به این مراکز مراجعه کنند.

باغ فردوس، کاخ سعد آباد و البته کاخ نیاوران برخی دیگر از مراکز گردشگری شهر تهران هستند که فاصله بسیار کمی با هتل استقلال دارند.

از آنجایی که این هتل در تقاطع بزرگراه چمران و خیابان ولیعصر قرار دارد، دسترسی بسیار خوبی به نمایشگاه بین المللی تهران، سازمان صدا و سیما و سالن اجلاس سران دارد؛ در نتیجه در زمان برگزاری رویدادهای تجاری و سیاسی مهم، محل بسیار مناسبی برای اقامت مهمانان داخلی و خارجی در شهر تهران می‌باشد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار