| کد مطلب: ۱۰۸۱۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد

مرگ ۲۰ نفر بخاطر متلک به زن شوهر مرده

متلک انداختن به زنی که شوهرش را از دست داده بود باعث درگیری بین دو طایفه شد و در این درگیری که 8 سال طول کشید دست کم 20 نفر جان خود را از دست دادند.

مرگ ۲۰ نفر بخاطر متلک به زن شوهر مرده

همه چیز از روزی شروع شد که زنی روستایی که شوهرش را از دست داده بود از حرفهای مردی دلخور شد و سفره دلش را برای پسرش باز کرد. پسر این زن بعد از شنیدن حرفهای مادرش سراغی مردی که باعث ناراحتی مادرش شده بود رفت و با او درگیر شد و این آغاز درگیری خونین بین دو طایفه در خوزستان شد. درگیری که در جریان آن ۲۰ نفر جان خود را از دست دادند و حالا با پادرمیانی مسئولان قضایی و بزرگان دو طایفه بین طرفین صلحی شکننده شده است. یکی از افرادی که در این مدت به اتهام قتل در زندان بود حالا با پابند الکترونیکی آزاد شده است. او در گفتگو با همشهری از چگونگی وقوع درگیری‌های خونین بین دو طایفه و پایان این نزاع صحبت کرد.

امان‌الله باقرنژاد هستم من از طایفه محمدی هستم و طایفه ای که با آنها از مدتها قبل درگیری داریم طایفه محمدموسایی است. همگی لر و ساکن روستای پتک جلالی در باغملک هستیم. هر دو طایفه تا چند سال قبل به خوبی خوشی در کنار یکدیگر زندگی می‌کردیم. آنها نزدیک ۷۰ خانواده و ما حدود ۲۰۰ خانواده بودیم. درگیری از یک بگومگوی ساده شروع شد اما در ادامه کار به جایی کشیده شد که حدود ۲۰ نفر جان شان را از دست دادند

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار