| کد مطلب: ۱۰۸۰۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد

اعتراف سخت نتانیاهو: دنیا علیه ما برخواسته است

نتانیاهو مدعی شد: تشکیلات خود گردان با تروریسم نمی‌جنگد، بلکه حتی آنها را تأمین مالی می‌کند و این گروه قرار نیست که الان وارد غزه شود.​

اعتراف سخت نتانیاهو: دنیا علیه ما برخواسته است

به گزارش آرمان ملی آنلاین:نخست وزیر اعتراف کرد که فشارهای بین‌المللی علیه ما افزایش یافته است، اما در مقام مقابله با آن بر خواهیم آمد. جنگ ادامه دارد و به ارتش گفته‌ام که فشار نظامی را ادامه دهند، هرچند که ما ۱۰۰ هدف حماس را دیروز نابود کردیم. وی افزود: تا تحقق همه اهدافمان به جنگ ادامه خواهیم داد و این امر بدون ادامه عملیات زمینی در غزه امکان پذیر نخواهد بود.نتانیاهو اعلام کرد: به سیاست فیصله دادن در جبهه جنوبی و مقابله با حزب‌الله در جبهه شمالی ادامه خواهیم داد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بخش دیگری از سخنانش کشته شدن سرتیپ "اساف حمامی" در جنگ طوفان الاقصی را تأیید کرد و گفت که این مسأله یک خبر ناراحت کننده است. وی همچنین ادعا کرد: مذاکرات دشواری زیر آتش‌ برای آزادی گروگان‌ها داشتیم، ما شمار کسانی که از غزه آزاد شدند، افزایش دادیم، هرچند که مأموریت ما هنوز پایان نیافته است.نتانیاهو تأکید کرد: هدف ما ادامه دارد و آن نابودی حماس و بازگرداندن گروگان‌ها و جلوگیری از ادامه سلطه این گروه در غزه است. وی در بخش دیگری از سخنانش بار دیگر از حمایت جو بایدن و آنتونی بلیکن رئیس جمهوری و وزیر امورخارجه آمریکا قدردانی کرد و گفت که با دوستان مان در دولت آمریکا اختلافاتی داریم، اما در بسیاری از موارد موفق شدیم که آنها را متقاعد کنیم.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار