| کد مطلب: ۱۰۷۸۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد

فحش هایی که مجید واشقانی به خاطر حامد آهنگی خورد

مجید واشقانی، بازیگر سینما و تلویزیون که در حال حاضر با رئالیتی‌شو «پدرخوانده» در قاب تلویزیون دیده می‌شود، معتقد است: «پدرخوانده» با همه نقدهایش یک برند تمام موفق است. او در عین حال نیز به بازخوردهای تندی که از برنامه «شب‌های مافیا» گرفته اشاره می‌کند و می‌گوید: تا مدت‌ها به خاطر رفتن حامد آهنگی فحش و ناسزا خوردم.

فحش هایی که مجید واشقانی به خاطر حامد آهنگی خورد

مجید واشقانی در گفت و گو با ایسنا در پاسخ به اینکه به عنوان بازیگری که مخاطبان معمولاً از حضورتان در «پدرخوانده» استقبال کرده‌اند، چه بازخوردهایی از تجربه بازی در این مجموعه داشتید؟ خاطرنشان کرد: بازخوردهای تند را هم تجربه کرده‌ام. همان‌طور که گفتم من در اولین گروهی بودم که این بازی شروع شد و همه بالا و پایین‌های آن را تجربه کردم. مثلاً در برنامه «شب‌های مافیا» یک هفته تمام به خاطر اینکه حامد آهنگی را از بازی بیرون کردم فحش و ناسزا شنیدم؛ در حالی که وقتی حامد آهنگی اعلام کرد که در بازی تقلب می‌شود منظور او من نبودم اما تدوینگر به اشتباه بعد از این اظهارنظر چهره من را نشان داد و تصورات بر این بود که منظور او مجید واشقانی است؛ در حالی که خودش هم بعدها اعلام کرد که چنین منظوری نداشته اما همین کاتِ اشتباه باعث شد یک هفته فقط فحش و ناسزا از مخاطبان بشنوم.

وی تصریح کرد: حجم قضاوت‌ها واقعاً زیاد است و من همه روزهای سخت این بازی و همچنین روزهای خوش آن را دیده‌ام. در کنار این توهین‌ها و ناسزاها روزهایی داشتم که مخاطبان به تمجید بازی من پرداخته‌اند و می‌توانم بگویم به اوج خواسته‌ام از حضور در این برنامه که همراه شدن تماشاچی با من بود هم رسیده‌ام و در هفته‌های متمادی شاهد تعریف و تمجیدهای مخاطبان بوده‌ام که باید بگویم که وزنه این طرف سنگین‌تر هم بوده است و خوشبختانه محبت و ابراز علاقه بسیاری شامل حالم شد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار