| کد مطلب: ۱۰۷۷۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد

این ستاره به این دلیل به استقلال نرفت

روبرتو تورس به نرفتن به استقلال در پنجره نقل و انتقالات تابستانی واکنش نشان داد.

این ستاره به این دلیل به استقلال نرفت

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از خبر ورزشی؛ روبرتو توس ستاره اسپانیایی گل گهر در برنامه شب‌های فوتبالی درخصوص حاشیه‌های نقل و انتقالاتش و نرفتن به استقلال گفت: من تابستان درحال مذاکرات با باشگاه استقلال بودم اما از همان ابتدا گل‌گهر من را می‌خواست و چند روز پیشنهادشان را روی میز گذاشتند و هم شرایط مهیا بود و من به گل گهر رفتم.

تورس در خصوص نرفتن به استقلال اضافه کرد: زمان زیادی با استقلال مذاکره می‌کردیم اما استقلال هرگز پیشنهاد جدی به من داده نشد و پیشنهاد گل گهر برای من خوشایند بود و دوست داشتم به یک باشگاه بروم چون فصل درحال شروع شدن بود و بهترین تصمیم را گرفتم.

 

 

تورس درخصوص پیشنهاد نکونام گفت: ورودم به فوتبال ایران و فولاد را مدیون نکونام هستم و از وی تشکر می‌کنم و واقعا هیچ گله‌ای از نکونام ندارم و دوست ماست و تصمیم گرفتم تا آیندم را با گل گهر رقم بزنم.

ستاره اسپانیایی درباره حاشیه اختلاف چند هزار دلاری برای نرفتن به استقلال تصریح کرد: واقعا نمی‌فهمم چرا این مسایل باید عمومی شود چون فکر می‌کنم که این مسایل شخصی هستند و موضوع واقعا پول نبود من در طول بازی حرفه‌ای پول را ترجیح ندادم و فکر می‌کردم به صلاحم است که به بازی در گل گهر ادامه بدم.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار