| کد مطلب: ۱۰۷۶۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد

ادعای اسرائیل در مورد نقش سازمان ملل در غزه

سفیر رژیم صهیونیستی در روسیه گفت، بعید است که سازمان ملل به حل مناقشه فلسطین و این رژیم کمک کند.

ادعای اسرائیل در مورد نقش سازمان ملل در غزه

 

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل ازایسنا، الکساندر بن زوی، سفیر رژیم صهیونیستی در روسیه دوشنبه گفت: «من شک دارم که سازمان ملل بتواند مناقشه ما را حل و فصل کند، زیرا تاکنون ندیده‌ام که یک درگیری توسط سازمان ملل حل و فصل شود. سازمان ملل هدر دادن فضاست، زیرا این سازمان هیچ کار مثبتی برای اسرائیل در درگیری ما انجام نداده است.»

جنبش حماس در ۱۵ مهر حمله گسترده‌ای را علیه مواضع رژیم صهیونیستی در غلاف غزه آغاز کرد. تل‌آویو هم در پاسخ به این عملیات - که به دلیل حملات رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی، «طوفان الاقصی» نام گرفته - قتل‌عام مردم بی‌گناه فلسطین را آغاز کرده و از رسیدن غذا، دارو، سوخت و دیگر اقلام ضروری به ساکنان غزه جلوگیری می‌کند.

امروز سه‌شنبه حملات شدید رژیم صهیونیستی در سی و نهمین روز تجاوز به نوار غزه ادامه دارد که طی آن شمال نوار غزه در معرض حملات شدید قرار گرفته‌ است. در عین حال ارتش اشغالگر به کشته شدن دو سرباز و زخمی شدن تعدادی دیگر در جریان درگیری با مقاومت فلسطین اذعان کرد. در حالی که ارتش رژیم صهیونیستی محاصره بیمارستان‌ها را تشدید کرده، اطراف بیمارستان الشفا در شهر غزه که رسماً از کار افتاده همچنان شاهد نبردهای شدید است. در غرب غزه، اشغالگران به حملات خشونت‌آمیز خود به مناطق مختلف باریکه ادامه می‌دهند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار