| کد مطلب: ۱۰۷۵۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد

خداحافظی مهران غفوریان با «زخم کاری »

با قتل رضا شفاعت توسط میثم در قسمت دهم سریال «زخم کاری: بازگشت»، بازی مهران غفوریان در این سریال به پایان رسید. در همین قسمت، پای مهراوه شریفی‌نیا، بازیگر نقش پانته‌آ به سریال باز شد. طبق الگوی «هملت»، پس از این قتل، حالا باید منتظر خودکشی شیدا، بازگشت پسر شفاعت و نبرد تن‌به‌تن او با میثم و نوشیدن جام زهر توسط سمیرا باشیم.

خداحافظی مهران غفوریان با «زخم کاری »

به گزارش فیلم‌نیوز، «زخم کاری: بازگشت» براساس نمایشنامه «هملت» ویلیام شکسپیر ساخته شده و میثم در جایگاه هملت قرار دارد و مالک، روح پدری که واقعیت را به او می‌گوید. گرچه میزان حضور مالک در فصل دوم این سریال در حد روح پدر هملت نیست و هنوز بعد از ده قسمت نمی‌دانیم جواد عزتی دقیقا در این فصل چه می‌کند اما به طور طبیعی وقتی میثم را هملت در نظر بگیریم، چیدمان سایر شخصیت‌ها هم مشخص می‌شود.

در نمایشنامه «هملت» پولونیوس، مشاور ارشد کلادیوس، عموی خیانتکار هملت و پدر افولیا، معشوقه هملت است. در نمایشنامه، زمانی که هملت تلاش می‌کند مادرش را متقاعد کند که کلادیوس عامل مرگ پدرش است، پرده تکان می‌خورد و هملت گمان می‌کند، کلادیوس گوش ایستاده است. همان موقع شمشیر می‌کشد و اتفاقی به جای کلادیوس، پولونیوس را به قتل می‌رساند.

در قسمت دهم پای شخصیت جدیدی به اسم پانته‌آ هم به سریال باز شد. شخصیتی با بازی مهراوه شریفی‌نیا که خبر بازگشتش برای رسیدن به ارث و میراث ریزآبادی‌ها ذهن همه را درگیر می‌کند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار