| کد مطلب: ۱۰۷۵۳۶۶
لینک کوتاه کپی شد

هادی چوپان تعلیق می شود؟

مستر المپیا 2023 نه تنها سرگرمی بسیاری از ورزشکاران بااستعداد را فراهم کرد، بلکه پس از این رویداد، اتفاقات زیادی را نیز به همراه داشت.در یکی از پادکست‌های اخیر اولد اسکول لبز، سمیر بنوت نظر خود را در مورد آنچه در پنجاه و نهمین دوره مستر المپیا رخ داد، ارائه می‌کند.

هادی چوپان تعلیق می شود؟

سمیر بنوت، مربی و بدنساز حرفه‌ای سابق گفت: یک جورهایی شوکه شدم که هادی چوپان در پیش داوری کاملاً باخت. این چیزی است که شخصاً برای من غیر قابل قبول است، خوب است؟ اما شاید معیارهای داوری تغییر کرده باشد."  بنوت از چوپان به عنوان قهرمان واقعی حمایت کرد: "از نظر خودم، بله، درک عضله پشت خوبی داشت زیرا درک بدن زیبایی دارد. اگر از من می‌پرسیدی چه بدنی می‌خواهم، بدن درک را می‌خواستم. اما بر اساس داوری، بر اساس آنچه من اینجا دیدم و شما من را می‌شناسید، ما همیشه در مورد ظاهر 24 قیراطی صحبت می‌کنیم؛ کیفیت... کیفیت هادی در عضلات جلوی بدن غیر قابل باور بود. با این حال، عضلات پشت او به آن خوبی نبود. اما راستش برای هادی سر تکان دادم. همان‌قدر که درک را دوست دارم، درک دوست من است، من و او در تامپا بودیم و به او گفتم کسی قرار نیست به او برسد.

مورد رفتار هادی چوپان برای خروج از صحنه نمایش، بنوت با اقدام او موافق نیست. با وجود شایعات در مورد تعلیق احتمالی، بنوت معتقد است که چوپان فقط باید یک هشدار دریافت کند: "شکی در این نیست، من کاملاً با شما موافقم، هادی نباید از صحنه خارج شود. هادی نباید این کار را می‌کرد اما خودم را جای او گذاشتم. پیشتاز بودن، می‌دانید که می‌توانید تماس بگیرید، بنابراین او به درک تبریک می‌گوید، این کار خوبی بود. نمی‌دانم، فقط خودتان را جای او بگذارید. شخصا مخالفم، صددرصد با آن رفتار مخالفم، اما به هادی تذکر می‌دهم. فکر می‌کنم جیم احتمالاً به او هشدار می‌دهد که چنین چیزی نباید دوباره تکرار شود." 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار