| کد مطلب: ۱۰۷۴۸۳۳
لینک کوتاه کپی شد

پایان همکاری گازی ترکیه و اسرائیل

وزیر انرژی ترکیه گفت: در فضایی که شاهد چنین وحشیگری عظیم و درام انسانی هستیم، صحبت درباره هر پروژه‌ای، بی‌احترامی به انسانیت، انسانیت ما و خواهر و برادرانمان در فلسطین خواهد بود.

پایان همکاری گازی ترکیه و اسرائیل

 

 به گزارش آرمان ملی آنلاین: وزیر انرژی ترکیه اعلام کرد کشورش مادامی که آتش بس در غزه برقرار نشود، با رژیم صهیونیستی درباره هیچ پروژه‌ انرژی، مذاکره نخواهد کرد.

به گزارش ایسنا، آلپ ارسلان بایرکتار اظهار کرد: پس از خشونت و سبعیتی که رژیم صهیونیستی به خرج داد، تنها پروژه‌ای که ما اکنون می‌توانیم درباره آن صحبت کنیم، چگونگی برقرار کردن دوباره برق غزه است. ما ژنراتور ارسال کردیم و این دستگاه‌ها، اکنون در مرز رفح در انتظار عبور هستند.

وزیر انرژی ترکیه  در یک کانال تلویزیونی خصوصی گفت: در فضایی که شاهد چنین وحشیگری عظیم و درام انسانی هستیم، صحبت درباره هر پروژه‌ای، بی‌احترامی به انسانیت، انسانیت ما و خواهر و برادرانمان در فلسطین خواهد بود.

بایراکتار با تاکید بر اینکه فلسطین در قلب او جایگاه ویژه ای دارد، خاطرنشان کرد: پروژه‌های تامین برق  برای این کشور خاورمیانه، در مذاکرات با طرف اسرائیلی پس از سال ۲۰۱۶ مورد بحث قرار گرفت.

رژیم صهیونیستی در واکنش به عملیات طوفان الاقصی توسط گروه‌های مبارز فلسطینی، دست به حملات هوایی و زمینی به غزه زد.

وزارت بهداشت فلسطین روز سه‌شنبه اعلام کرد که تعداد کشته‌شدگان حملات شدید رژیم صهیونیستی به غزه از هفتم اکتبر تاکنون به ۱۰۳۲۸ نفر رسیده است.

اشرف القدره، سخنگوی این وزارتخانه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: در میان کشته شدگان ۴۲۳۷ کودک و ۲۷۱۹ زن هستند. وی افزود: در نتیجه حملات نیروهای اسرائیلی به غزه بیش از ۲۵ هزار و ۹۵۶ نفر دیگر زخمی شده اند

بر اساس گزارش وب سایت تی آر تی ورلد، در بحبوحه افزایش آمار کشته‌ها، پس از این که رژیم صهیونیستی غزه را تحت «محاصره کامل» قرار داد، ارسال کمک‌های بشردوستانه از مسیر زمینی تقریبا متوقف شده و اقلام اساسی در این منطقه تقریبا رو به اتمام است.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار