| کد مطلب: ۱۰۷۴۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد

شاهرخ بیانی به سیم آخر زد؛ وجود داشته باش بگو پرسپولیسی هستی

شاهرخ بیانی پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: به نظرم تا همین جا هم نکونام و استقلال خوب کار کرده اند ولی باید واقعیت را پذیرفت. این استقلال برای موفقیت در نیم فصل دوم نیاز به تقویت خود دارد.

شاهرخ بیانی به سیم آخر زد؛ وجود داشته باش بگو پرسپولیسی هستی

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از خبر آنلاین؛شاهرخ بیانی پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است بعضی کارشناسان داوری رنگی عمل می‌کنند و هواداران نباید به نظرات بعضی از آنها توجه کنند.

وی در خصوص متضرر شدن استقلال از داوری ها اظهار داشت: نیاز بود چند نکته مهم برای روشنگری افکاری عمومی بگویم. اول اینکه متاسفم برای آن دسته از کارشناسان داوری که رنگی نظر می‌دهند. فردی که چنین کاری می‌کند حق الناس کرده و باید پاسخگو باشد. من تاسف می‌خورم در برنامه فوتبال برتر کارشناسانی نظر می‌دهند که خودشان در کمیته داوران عضو هستند و می‌خواهند به قول معروف لاپوشانی کنند و فشار را از روی کمیته خودشان و داوران‌شان بردارند. اسم این کار چیست؟ آقایان با دروغ می‌خواهید باعث پیشرفت داوری شوید؟ آقای تاج ببینید زیر دستتان چه اتفاقی می افتد. آه هوادار استقلال پشت این آدم هاست. 

این پیشکسوت تیم استقلال گفت: من نمی‌خواهم اسم بیاورم. خودتان نظرات را در فوتبال برتر ببینید. هفته قبل به دروغ می گویند روی مهرداد محمدی پنالتی نشده. دیگر تابلوتر از این پنالتی؟! همین کارشناس سال گذشته گفت توپی که قایدی در دربی زد و به دست گوولسیانی خورد پنالتی نبود، بعد دیشب می گفت توپی که به دست مدافع صنعت نفت خورده پنالتی بوده! آقای محترم خجالت بکش. اینقدر رنگی؟ اگر پرسپولیسی هستی وجود داشته باش رسما اعلام کن. آقای میثاقی اصلا چرا آدمی که در کمیته داوران پست دارد باید نظر کارشناسی بدهد؟! مدام دارد توجیه می کند. آخر این چه وضعی است؟ کارشناس رنگی نداشتیم که الان خداراشکر داریم.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار