| کد مطلب: ۱۰۷۲۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد

در صورت ورود زمینی اسرائیل به غزه، یک صهیونیست باقی نخواهد ماند

امام جمعه اهواز:صهیونیست ها از جنگ زمینی با مردم غزه هراس دارند چراکه در صورت چنین اقدامی، امت‌ اسلامی یک صهیونیست را روی زمین باقی نخواهد گذاشت

در صورت ورود زمینی اسرائیل به غزه، یک صهیونیست باقی نخواهد ماند

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از دیده بان ایران ؛حجت الاسلام سیدمحمدنبی موسوی‌فرد امام جمعه اهواز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اهواز اظهار کرد: مقاومت مردم فلسطین برگرفته از مکتب امام حسین (ع) بوده و به حول و قوه الهی پیروزی از آن امت اسلامی است.

موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: امروز رژیم صهیونیستی برای نسل‌کشی فلسطینیان و هزاران کودک بی‌گناه، بمب‌های چند تنی بر سر مردم در مدارس و بیمارستان‌ها رها کرده و به راحتی در برابر دوربین‌ها، جنایت می‌کنند اما مدعیان حقوق بشر سکوت کرده و یا با زبان و عمل از جنایتکاران حمایت می‌کنند.

امام جمعه اهواز ضمن قدردانی از مردم ولایت مدار اهواز برای حضور پرشور در راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین گفت: پیر و جوان، دانش آموز، دانشجو و طلاب و تمامی اقوام استان، بار دیگر در صحنه حضور یافتند تا نشان دهند همواره یار و یاور مسلمانان عالم هستند.

 نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: صهیونیست ها از جنگ زمینی با مردم غزه هراس دارند چراکه در صورت چنین اقدامی، امت‌ اسلامی یک صهیونیست را روی زمین باقی نخواهد گذاشت

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار