| کد مطلب: ۱۰۷۱۷۷۸
لینک کوتاه کپی شد

عربستان شورای امنیت را عاجر خواند

به گفته وزیر خارجه عربستان، شورای امنیت از تصویب قطعنامه‌ای که به حل بحران در غزه منجر شود، عاجز است و این نهاد مسئول تأخیر در حل قضیه فلسطین است.

عربستان شورای امنیت را عاجر خواند

به گزارش آرمان ملی آنلاین: مرکز اطلاع رسانی فلسطین گزارش داد که وزیر امور خارجه عربستان در نشست شورای امنیت، حمله به غیرنظامیان را به صراحت محکوم کرد و گفت که کشورش خواستار توقف جنگ و آزادی اسرا است.

وزیرخارجه عربستان در این ارتباط گفت: «سکوت شورای امنیت در قبال بحران‌های تکراری امری غیرقابل قبول است و مسئولیت طولانی شدن بحران متوجه این سازمان است. سیاست تعامل دوگانه پیامدهای خطرناکی دارد که از حد و مرز بحران کنونی در غزه فراتر خواهد رفت.»

 

وزیرخارجه عربستان همچنین افزود: «در تلاش برای ایجاد آینده‌ای بهتر برای منطقه خواهیم بود تا وضعیت بهتری را برای نسل‌های بعدی به ارمغان بیاورد. نادیده گرفتن اسباب و دلایل منازعه فلسطینی اسرائیلی هرگز به تحقق صلحی عادلانه نمی‌انجامد.»

از سوی دیگر، «آموس هرئیل»، تحلیلگر نظامی روزنامه عبری زبان هاآرتص در یادداشتی نوشت که حمله زمینی به غزه آنگونه که برخی تحلیلگران استدیو نشین گمان می‌کنند، ساده نخواهد بود.

 

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که در حملات یک ساعت گذشته ارتش رژیم صهیونیستی به این باریکه دست کم ۵۰ فلسطینی به شهادت رسیده و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار