| کد مطلب: ۱۰۷۰۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد

گالانت: جنگ فعلی خونین خواهد بود/علاقه‌ای به جنگ در جبهه شمالی نداریم

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در اظهاراتی از نزدیکی مرز غزه گفت که جنگ کنونی خونین خواهد بود و واقعیت را برای همیشه تغییر خواهد داد.

گالانت: جنگ فعلی خونین خواهد بود/علاقه‌ای به جنگ در جبهه شمالی نداریم

یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره حملات از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی اظهار داشت: ما هیچ علاقه‌ای به جنگ در جبهه شمالی خود نداریم.

رژیم صهیونیستی که از حملات مقاومت فلسطین به سطوح آمده و نگران ورود جدی حزب الله لبنان به نبرد طوفان الاقصی است، مدعی شد که این رژیم قادر به مهار حزب‌الله لبنان خواهد بود.

تنش در مرز لبنان و فلسطین اشغالی همزمان با تداوم حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان در نوار غزه و متقابلاً پاسخ راکتی و موشکی مقاومت فلسطین صورت گرفته است.

با ورود عملیات طوفان الاقصی به نهمین روز خود و ادامه کسب پیروزی‌های کم نظیر توسط رزمندگان مقاومت در نبرد علیه رژیم صهیونیستی، ارتش اسراییل که از مقابله با رزمندگان فلسطینی مستاصل شده با بمباران جنون آمیز مناطق مسکونی، درمانی، مساجد و مکان‌های تجمع آوارگان فلسطینی در غزه، ۲۳۲۹ فلسطینی که اکثر آنها کودک و زن هستند را به شهادت رساند.

رژیم جعلی صهیونیستی که تاکنون تلاش هایش برای توقف عملیات مقاومت در سرزمین های اشغالی به جایی نرسیده و سران این رژیم هنوز در شوک شکست بی نظیر مقاومت فلسطین به سر می برند، همچنان غیرنظامیان فلسطینی را هدف قرار می دهند و به دنبال کوچ اجباری فلسطینیان با تبدیل کردن غزه به زمین سوخته می گردند.

براساس گزارش های رسمی تاکنون ۹ هزارو ۴۲ فلسطینی دیگر نیز در اثر بمباران های رژیم صهیونیستی زخمی شده اند.

 

منبع : ایرنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار