| کد مطلب: ۱۰۶۹۴۶۱
لینک کوتاه کپی شد

روسیه: گسترش درگیری فلسطین و اسرائیل خطرناک است

سخنگوی کاخ کرملین با اعلام اینکه روسیه با نگرانی افزایش ابعاد درگیری فلسطین و اسرائیل را دنبال می‌کند، ادامه این روند را خطرناک ارزیابی کرد.

روسیه: گسترش درگیری فلسطین و اسرائیل خطرناک است

دیمیتری پسکوف با تاکید بر اینکه تداوم این خشونت برای منطقه خطرناک است، اظهار داشت: وضعیت باید هر چه زودتر به سمت مسیری صلح‌آمیز بازگردد.

سخنگوی کرملین با بیان اینکه روسیه با مقامات فلسطینی در تماس است و بسیاری از مردم روس در این کشور زندگی می‌کنند، گفت: در حالی که هیچ اطلاعاتی درباره مجروحان روس وجود ندارد اما دیپلمات‌های روسی در اسرائیل تلاش‌های بسیار جدی انجام می‌دهند و شبانه‌روزی کار می‌کنند.

وی درباره تاثیر وقایع اسرائیل بر عملیات نظامی ویژه روسیه گفت: این [عملیات نظامی ویژه] روندی مستقل دارد و همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود.

سخنگوی کرملین افزود: روند کاهش ارائه تسلیحات غربی به کی‌یف اجتناب ناپذیر و پول [اوکراین] رو به اتمام است.

پسکوف اظهار داشت: رئیس جمهوری روسیه برقراری تماس با رهبران اسرائیل و فلسطین را در حال حاضر در برنامه خود ندارد، اما در صورت لزوم به سرعت می‌توان این کار را سازماندهی کرد.

عملیات غافلگیرانه و گسترده مقاومت فلسطین در سرزمین‌های اشغالی در حالی در سومین روز خود ادامه دارد که نیروهای دیگر گروه‌های مقاومت همچون جهاد اسلامی و عرین الاسود نیز به رزمندگان حماس پیوسته‌اند و حزب الله نیز سه پایگاه شنود و راداری صهیونیست‌ها در منطقه اشغالی شبعا در جنوب لبنان را هدف قرار داده و ویران کرده است.

همزمان با ادامه درگیری‌ها میان نیروهای مقاومت فلسطین و ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی، روسیه از فلسطین و اسرائیل خواست تا با اعلام «آتش بس فوری» حملات را متوقف کنند.

 

منبع : ایرنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار