| کد مطلب: ۱۰۶۹۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد

وقتی ستاره انگلیسی رئال به بازیکن سابق بارسا حسادت می‌کند

جود بلینگهام در مصاحبه‌ای اعتراف کرد به یکی از بازیکنان سابق بارسلونا حسادت می‌کند. او همچنین از بازیگری که می‌خواهد نقشش را در فیلم زندگی‌اش بازی کند، رونمایی کرد.

وقتی ستاره انگلیسی رئال به بازیکن سابق بارسا حسادت می‌کند

جود بلینگهام ستاره این هفته‌های سانیتاگو برنابئو است، ستاره انگلیسی که در ۱۰ بازی اولش با رئال ۱۰ گل به ثمررسانده تا جای خالی کریم بنزما احساس نشود.

بلینگهام که با ۱۰۳ میلیون یورو تابستان امسال از بورسیا دورتموند راهی رئال مادرید شد، در مصاحبه‌ای اعتراف کرد که به یکی از بازیکنان سابق بارسلونا حسادت می‌کند.

بلینگهام گفت: دو پا بودن را دوست دارم، اینکه شما بتوانید از هر دو طرف کرنر بزنید و از هر دو پا استفاده کنید. بازیکنانی مانند عثمان دمبله و بازیکنان دیگری را می‌بینم که دو پا هستند، به آنها حسادت می‌کنم.

ستاره انگلیسی رئال درباره اینکه دوست دارد ویژگی چه بازیکنی به او اضافه شود، اظهار داشت: سرعت کایل واکر را اگر داشتم در زمین راحت‌تر می‌توانستم عمل کنم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که دوست دارد چه کسی نقش او در فیلم زندگی‌اش بازی کند، تاکید کرد: دنزل واشنگتن، اگر کمی جوانتر بود، ۱۰۰ درصد می‌خواستم او نقشم را بازی کند.

بلینگهام در ادامه در پاسخ به این سوال که دوست دارد یک روز را در زندگی چه کسی بگذراند، گفت: با کسی مثل لبرون جیمز که بهترین است.

 

منبع : ایرنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار