| کد مطلب: ۱۰۶۷۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد

فرار از زندان، دلیل نامزدی ترامپ؟

نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری و نماینده سابق مجلس نمایندگان آمریکا گفت ترامپ فقط برای در امان ماندن از زندانی شدن به دلیل اتهاماتی که با آن مواجه است، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری شده است.

فرار از زندان، دلیل نامزدی ترامپ؟

«ویل هِرد» نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری و نماینده سابق مجلس نمایندگان آمریکا دوشنبه گفت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق فقط برای در امان ماندن از زندان، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری شده است. 

به گزارش «هیل»، او در مصاحبه‌ای گفت: مشکلی که با ترامپ دارم این است که دونالد ترامپ برای آن که دوباره آمریکا را بزرگ کند، نامزد ریاست جمهوری نمی‌شود، نامزد شده تا زندان نرود. 

هرد در پاسخ به این سوال که آیا کارزار انتخاباتی او به شانس نامزدهای دیگر در رقابت صدمه می‌زند، گفت از هر کسی که نامزد حزبش در انتخابات ۲۰۲۴ شود، حمایت خواهد کرد. 

وی گفت: من از آن فلسفه حمایت کرده‌ام و می‌دانم اگر می‌خواهیم اطمینان یابیم که نامزد جمهوری‌خواهی داریم که می‌تواند بایدن را شکست دهد و به مسائل موجود مانند مشکلات در مرز رسیدگی کند، به طور بالقوه نیاز داریم متحد شویم. 

اظهارات او یک ماه از آن بیان شده که ترامپ و ۱۸ نفر از متحدانش از سوی هیأت منصفه بزرگ ایالت جورجیا به اتهامات مرتبط با تلاش‌ها برای سرنگونی انتخابات ۲۰۲۰ متهم شده‌اند. 

ترامپ که نوامبر، سومین کارزار ریاست‌جمهوری خود را اعلام کرد، امسال با سه کیفرخواست دیگر مرتبط با معاملات تجاری خود، نگهداری اسناد محرمانه بعد از خروج از کاخ سفید و اقداماتش بعد از انتخابات ۲۰۲۰ مواجه شده است. 

دومین مناظره انتخاباتی درون حزبی جمهوری‌خواه قرار است چهارشنبه برگزار شود و مانند مناظره اول ترامپ غایب خواهد بود. او در عوض در دیترویت در بحبوحه اعتصاب کارگران اتحادیه خودروها سخنرانی خواهد کرد.

 

منبع : فارس

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار