| کد مطلب: ۱۱۰۹۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد

انتقام اصلی، نابودی اسرائیل است

رژیم صهیونیستی دچار اشتباه بزرگی شده است و به سفارت ایران در سوریه حمله کرده و مستشارهای ایران را به شهادت رساند. بعد از انجام این عملیات اسرائیل در بالاترین سطح نظامی در آماده‌باش قرار گرفته است و رسانه‌های مختلف حتی از بررسی سناریوهای مختلف در مورد پاسخ تهران به این حملات تروریستی خبرمی‌دهند.

قطعا جنایت این رژیم بی‌پاسخ نخواهد بود. این پاسخ نه یک پاسخ متقابل بله انتقامی سخت خواهد بود. همان طور که مقامات کشور اعلام کردند اقدام ایران علیه این رژیم پشیمان کننده خواهد بود به طوری که این رژیم دیگر دست به اقدامات مشابه علیه ایران نزدند. گزینه‌های مختلفی روی میز است البته گزینه‌های زیر میز هم برای پاسخگویی به اسرائیل وجود دارد. گزینه‌های روی میز در قالب یک عملیات آفندی، هیبریدی که همه امکانات از جمله جنگ سایبری، جنگ اطلاعاتی، جنگ روانی، جنگ نظامی، جنگ سیاسی و جنگ اقتصادی به کار گرفته خواهد شد و جبهه مقاومت نیز هرکدام به صورت مستقل برای تنبیه رژیم صهیونیستی برنامه‌ریزی کرده و آنها نیز به دنبال انتقام سخت هستند. بر اساس اصل110 قانون اساسی در ایران اختیارات جنگ و صلح در دستان رهبری است. قطعا ستادهای نظامی، قرارگاهی و مشاوران سیاست‌های داخلی و خارجی و مسئولان سیاسی و نظامی و امنیتی مشورت‌های لازم را به رهبری خواهند داد و در زمان مناسب و با یک عقلانیت و به‌دور از هرگونه اقدام احساسی این اقدام پیگیری خواهد شد اما اینکه برخی به مسئولین فشار بیاورند؛ به نظر بخشی از آن به جنگ روانی که علیه مردم ما وجود دارد و دشمن در صدد است ما را وادار به اقداماتی کند که عواقب خوبی نداشته باشد، ارتباط دارد. مردم ما به نیروهای مسلح و تدبیر فرمانده معظم کل قوا اعتماد دارند و در امور نظامی تبعیت می‌کنند و هیچ گونه فشاری را نباید به ساختار نظام در این خصوص وارد کرد به نظر می‌رسد ما باید از همه گزینه‌ها استفاده کنیم و در موضع مقر و مناسب ضربه سختی را به صهیونیست‌ها بزنیم. این حالت نه جنگ و نه

آرامش لحظات سخت و عذاب‌آوری برای اسرائیل است. اکنون شرایط آنها از نظر روانی به هم ریخته و دولت جعلی اسرائیل در شرایط بدی به سر می‌برد و شکست‌های پی‌در‌پی تجربه کرده و این موارد رژیم صهیونیستی را به لبه پرتگاه کشانده و به نظر می‌رسد آن عملیاتی را ما باید در دستور داشته باشیم که عملیات نهایی برای فروپاشی رژیم صهیونیستی است.

 

* حسین کنعانی‌مقدم

 دبیرکل حزب سبز

 

 

منبع : آرمان ملی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار